Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Heeft iemand al puzzels gemaakt? Een gemiddelde tijd waar we ons ongeveer aan kunnen houden is inderdaad een goed plan.
Oké, ik wacht vol ongeduld op een spelleider voor een puzzel
goed idee. iemand een voorstel qua tijd?
Molcrazy doet vaak een uur over een sudoku dus ik weet niet hoe we hier goed op kunnen anticiperen oh en nee ik heb nog niets gedaan, intensieve week dit qua opdrachten
Ja ik heb er al een paar gemaakt. Het wisselt heel erg. De een ben je langer mee bezig dan de ander (in mijn geval). Dus een gemiddelde tijd vind ik moeilijk... Ik zou dan kiezen voor 20 min maar dat is nattevingerwerk
Ja dacht al dat het aan mij lag. Ik werd ineens nerveus of ik alles wel zou redden voor donderdag 18u. De donderdag valt dan al af voor mij, want hele dag werken. Dus alleen vanavond en morgenavond nog. En nu is er geen spelleider online...Oh en we krijgen ook nog 2 rondes in de Tour de Taiwan.
Maar niemand moet dus al alle 5 puzzels maken he!
Euhm, jawel toch?
Juist wel ja
Als de totale tijd maar gelijk is. Dus 1:40 uur voor 5 puzzels = 20 minuten per puzzel. Langer kan ook, dan weten we iig zeker dat iedereen hem op tijd in kan leveren. 3 uur in totaal? Dus stel je bent klaar na 1:30 uur dan wacht je gwn nog 1:30 met versturen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
776 gasten en 12 vaste bezoekers