Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Maar jij hebt een mooi lijstje met nummers We gaan lekker zeg Edit: Juul heeft meer vragen open staan, maar ook meer dan ik nog over heb aan niet-afgestreepte steden?
Aangezien het WK in Rusland is, ga ik uit van Moskou (heb ik al genoemd)
Parijs is de stad van de liefde (2),Nice is leuk (7),Frankfurt is de vijfde grootste stad van Duitsland (26).De mode is Milaan (19).Buenos Aires is 23.10 is Wenen.12 is Beijing/Peking, anders voor Hong Kong gaan.20 is Leipzig.31 is Panama City.
Nou, als jij een mega paleis met in de achtertuin een dierentuin een zomerhuisje wil noemen dan staat die van Sissi inderdaad in Wenen. Dat is gewoon waar ze altijd woonde. Ik heb laatst nog een boek over haar gelezen en ik meen dat ze vaak te vinden was in een huis ergens aan een zee, maar ik weet echt niet meer waar.
Ooow, dan zal het vast Zürich zijn
Nummer 11 was volgens mij in Indonesië, want daar hadden ze hulp van Nederland voor nodig (lang leve Jeugdjournaal op je stage ). Dus volgens mij is 11 Jakarta
Ik ben het overzicht totaal kwijt
26 is Frankfurt of LeipzigLeipzig kan ook 20 zijnDubai kan ook 3 zijn?12 is Beijing of Hong Kong 10 is Zürich?34 is Johannesburg? (Enige Afrikaanse stad die over is?)41 moet ook een Afrikaanse stad zijn?
Swiffert, je moet wel mijn oplossingen lezen natuurlijk Frankfurt is 26,Leipzig is 20,Zürich is 10,Hong Kong zal wel 12 zijn hoewel ik dat wat gek vind, zou Beijing/Peking moeten zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1005 gasten en 25 vaste bezoekers
RealityTV vandaag