Ik had vannacht nog eens zitten zoeken en was al tot de conclusie gekomen dat het Venlo niet was. Vervolgens ben ik gaan kijken bij de plaatsen waren we aan het reizen waren in de buurt. We zijn opgestapt in Deventer, toen naar Enschede gereisd, toen weer terug gegaan naar Deventer en vervolgens weer naar Enschede gegaan. Dus ben ik alle stations daartussenin gaan bekijken voor Waldo. Blijkt het nu Enschede zelf te zijn
Goed gedaan Lama
Ja, ik moet zeggen dat ik deze route eerst in een andere opzet van dit spel had bedacht. Een spelopzet waarin de teams met tijd zouden spelen.
Dus een route van X uur en X minuten afleggen. En dan bij een bepaald antwoord naar station x gaan. Als dat goed was zouden ze geen extra reistijd krijgen, was het fout dan zouden ze +15/30 etc. krijgen. En dan aan het einde ook nog voor de teams die op tijd zijn een letter krijgen en daarme alle teams een woord maken, waarmee verdiende geld verdubbeld kon worden. Maar met 25 man leek me dat te veel van het goede, dus herschreven tot de huidige opdracht
Denk wel een goede keuze, toch? Maar het leek me toen wel een leuke gimmick om Enschede - Deventer - Enschede - Deventer - Enschede erin te stoppen
Tot zo ver dit extra inkijkje in het maakproces