Dennis, welke kandidaat heeft je het meest verbaasd dit seizoen?
Easy, degene die voor mij het grootste vraagteken was. Toen we met 14 waren kende ik 10 daarvan (ja nouja mezelf ook ja
) al vrij goed. Mollenmania was ik wel eens tegengekomen op het widm en ER forum en was al snel een aanwezige persoon, Juulx had ik al heel snel een verbondje mee waardoor ik ook snel een beter beeld had van haar, Lama was ook zeer actief voor het seizoen begon en had ik ook wel een beter beeld bij gekregen (vooral na onze date
. De grote onbekende was dan toch echt Specht! Ik bedoel zijn profiel vanuit mijn perspectief aan het begin was een jonge jongen die nieuw is bij de spellen.... die omschrijving kon je bij best wel wat personen plaatsen toen we nog met 25 waren. Na de selectie was hij die ene persoon die erdoorheen geglipt leek te zijn. De eerste afleveringen hield hij zich ook vrij rustig. Hij verdween snel van mijn mollijstje als onbekende persoon die tot zover weinig indruk had achter gelaten. Tot ongeveer aflevering 3, toen kwam de specht uit de mouw. Niemand had denk ik gedacht dat hij zou uitgroeien tot een icoon met zijn spechtelijke eigenschappen.
Dus ja Specht heeft mij het meest verbaasd, zowel als interessante persoonlijkheid als hoever hij uiteindelijk nog is gekomen in het spel
.
Trouwens deze secret scènes van Specht hebben de afleveringen niet gehaald
dus ik lek ze even:
Hier zoekt Specht een goed idee
Hier is Specht op zoek naar een vierkant
Hier heeft Specht last van een splinter
Ode aan Specht