Ycaris, jij werd helemaal niet verdacht. Terecht?
Nee, volkomen onterecht! De spelleiding heeft de mol naar huis gestuurd, maar heeft dit zelf nog niet in de gaten
Of begrijp ik de vraag verkeerd? Als je eigenlijk bedoelt of ik aan nepmollen heb gedaan, moet ik dit zeer gedeeltelijk bekennen. Zo heb ik de vragen bij de treinreis zo goed mogelijk proberen te beantwoorden (maar vond het stiekem wel vermakelijk toen mijn all-in verkeerd uitpakte), maar wachtte ik rustig tot Lama ook Waldo op Enschede had gevonden anderhalve dag nadat ik hem zelf had gevonden. Sorry Lama
. Als Lama hem niet gevonden had, zou ik wel genoodzaakt zijn geweest hints de goede kant op te geven of Waldo toch maar zelf te vinden. Want expres geld missen zou ik niet gauw doen.
En bij de 45 vragen postte ik echt per ongeluk Venetië als alternatief voor Parijs bij stad van de liefde. Maar toen ik er na 10 minuten achter kwam dat Venetië niet in de lijst voorkwam, voelde ik weinig behoefte om mijn eigen fout te rectificeren en vond het erg vermakelijk dat deze stad plotseling opdook bij een andere vraag.