Graag weer het verzoek of alleen de gasten van deze aflevering hier willen posten. De rest kan in de bar plaatsnemen. Bij voorbaat dank
---
Aflevering 1 Op het ene moment ben je in het koude Nederland aan het treinen, op het andere moment ben je aan het speeddaten in het warme Dubai. De eerste aflevering is voorbij en de eerste 'slachtoffers' van de mol zijn een feit. Tijdens een aparte executie viel het doek voor zowel Daisy als Ycaris. De beide dames waren niet de mol en moesten het vliegtuig pakken terug naar Amsterdam. En dat terwijl de rest ook op het vliegtuig stapt, maar dan naar Taiwan. Aflevering twee is gestart, maar ik ga terugblikken op de eerste echte aflevering van dit seizoen.
En dat doe ik niet in mijn eentje. Te gast deze afleveringen zijn beide afvallers:
Daisy en Ycaris. Met hun praat ik na over aflevering 1. En er is nog een special guest die ik later bekend maak. Dit is aflevering 1 van Moltalk Online
---
Daisy en Ycaris. Het spel is voor jullie voorbij. Zijn jullie bekomen van de schrik?