Grappige momentenDeze aflevering is alweer bijna ten einde, maar niet voordat deze rubriek geweest is. Elke week kijken wij in deze rubriek naar de grappigste opmerkingen van de kandidaten tijdens het spel.
En er zijn wat grappige opmerkingen gemaakt tijdens de allereerste opdracht
Zoals een typische D*N-actie over watjes toen een andere team voorstelde om voor meer zekerheid te gaan:
En Black_and_White had een Vincent momentje
Ik voel me net Vincent met die 'nee' net
dus we doen 40-10, right.
Maar D*N staat ook bekend om de GIF'jes
That's how you do it losers
Volgens mij was de samenwerking tussen Lukie en D*N niet optimaal
echt waar D*N dat meen je niet
mag ik een ander team
Deze post heeft misschien een uitleg nodig. Zoals in het topic te lezen is, speculeerde MC en Daisy over het goede antwoord. Ik wist het goede antwoord, maar vond het wel hilarisch om te zien/horen dat Daisy / MC overal zevens tegenkwamen.
Wow 10 euro
O ja, ik dacht dat het laatste antwoord 7 was, we kwamen toen continue het getal 7 tegen (incl widm uitzending) en toen ik nog eens naar het antwoorden keek, bleek het er helemaal niet bij te staan
En op dit moment hadden MV, LdH en ikzelf gehoopt
Ik had vannacht nog eens zitten zoeken en was al tot de conclusie gekomen dat het Venlo niet was. Vervolgens ben ik gaan kijken bij de plaatsen waren we aan het reizen waren in de buurt. We zijn opgestapt in Deventer, toen naar Enschede gereisd, toen weer terug gegaan naar Deventer en vervolgens weer naar Enschede gegaan. Dus ben ik alle stations daartussenin gaan bekijken voor Waldo. Blijkt het nu Enschede zelf te zijn
Goed gedaan Lama
Tafelheren, hadden jullie nog andere momenten uit de eerste opdracht die jullie grappig vonden?