Haha, was ik de eerste die dat dacht?
Nee, dat niet. Het belangrijkste aan het spel vind ik het format (al heb ik me niet heel goed verdiept in het format van The Amazing Race ). En het format van Wie is de Mol vind ik gewoon fantastisch, namelijk dat er een iemand is die ongemerkt, zonder dat anderen dit doorhebben saboteert. De psychologie daarachter vind ik geweldig. Dit gecombineerd met de vette opdrachten en bijzondere locaties, maakt het ertoe dat ik heel erg graag dit spel wil meemaken!
Die heb ik over het hoofd gezien. Met 24 gasten blijft je praten natuurlijk.
De mogelijk hints zijn al besproken aan tafel.
Jullie hebben al veel hints 'gezien'.
Zou het kunnen dat er helemaal geen hints zouden zijn?
Mmmmm, een uurtje te laat? Ik zal eerder zijn bij de deadlines hoor!
Black_and_White, als ik mij vergis is dit jouw eerst grote forumspel hier op RN. Wat denk jij te verwachten van een groot forum als dit?
Ja, ik hen in Zweden alleen nog maar een songfestival gedaan, en dit is hopelijk mijn eerste grote spel! ik hoop ontzettend erg dat ik er bij mag zijn! Maar dan komt toch de groene aap uit de mouw, ik ben ook actief op 3 andere forums waar ik het spel weerwolven van wakkerdam speel. Dus spellen op Internet zijn niet nieuw, maar dat ik kans maak op Wie is de Mol? op Realitynet is wel nieuw, maar ook ontzettend leuk!
Nog iemand met ervaring op zanggebied. En weerwolven van wakkerdam is een bekend spel, vooral voor diegene die op de spelletjesdagen komen.
Hoe ben je ook alweer op dit forum terecht gekomen?
niet moeilijk, jullie hebben ons ermee doodgeslagen.
Dat doen we met liefde Spechteke
Er zijn zoveel geniale opdrachten van toen waarvan ik het echt niet erg zou vinden moesten ze terugkomen. Daaruit kiezen is te moeilijk, maar opdrachten die draaien rond vertrouwen in elkaar of in de groep zijn altijd een voltreffer. En ook wanneer er cross-over wordt gemaakt tussen De Mol en enkele andere spellen, is dit altijd zeer fijn. Een voorbeeld uit voorbije editie is hiervan De Weerwolven van Wolverhampton.
We gaan het zien of er weer van dit soort spellen terug komen. Toevallig nog een opdracht waar je vorig seizoen minder veel plezier aan beleefd hebt?