Graag weer het verzoek of alleen de gasten van deze aflevering hier willen posten. De rest kan in de bar plaatsnemen. Bij voorbaat dank
---
Aflevering 0,5 Het seizoen is gestart, de mol is gekozen en de kandidaten zijn bekend. Wie is de Mol online 2017 is begonnen. Vooral blijdschap was er vorige week toen alle vijfentwintig kandidaten te horen kregen dat zij de eerste opdracht mochten spelen. En dat is gebleken, want de afgelopen vier dagen hebben de kandidaten door half Nederland gereisd per trein en dat resulteerde in een bedrag van € 1.315 euro. Was de mol al aanwezig of hield die zich nog schuil? Wat we wel weten is dat de groep bijna gehalveerd is naar veertien kandidaten. Dit is Moltalk Online aflevering 0,5.
De eerste slachtoffers van de mol zijn een feit. Voor Belg, Bjorrn, Black_and_White, FrankLapidus, Lan, Luiaardje, Lukie4, Molbelg, Nys-fan, Pjotr1992 en Meezter is Nederland het eindstation. Voor hun houdt de reis hier op. Voor de veertien kandidaten begint de reis pas. In deze extra Moltalk Online aflevering blik ik terug met drie afvallers (andere afvallers niet getreurd. Ik nodig jullie later dit seizoen graag uit) op de eerste opdracht, bespreken we grappige/opvallende/leuke momenten, de tweet(s) van de Mol en kijken wie de RN-kijkers het meest verdenken als Mol.
Mijn eerste gast was vorig seizoen de bedrieger van het hele stel:
Lukie4, naast hem zit de benjamin van groep:
Black_and_White en als laatste graag een welkom voor een andere nieuwkomer,
FrankLapidus.Welkom allemaal,
Een vraag voor jullie allemaal:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van de eerste opdracht vonden. Genoten van de treinreis?