Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 15
Barman zijn hier ook Taiwanese specialiteiten te krijgen?
Heb wel een hele Taiwanese streetfoodkraam laten plaatsen Waarbij niets is wat het lijkt...
* doet witte jas aan...."eerst maar even de handen wassen"
Ach joh het is toch niet zo erg?
dat moet eerst onderzocht worden, maar het lijkt erop dat deze tent wel een sticker verdient (of doen ze niet meer aan stickers? )
Mag ik mee eten
Ik boycot gewoon de rode vrijstelling opdracht, is dat erg? #stommeopdracht #stommevrijstelling
Barman, mag ik een kopje thee?
klinkt goed, doe mij ook maar een kopje thee!
Ik ga het gewoon hier zetten.Ik ben er zeker van dat bij het duo lucy- D'n er 1 bom zit ( minstens) en dat we hen niet naar het einde kunnen laten gaan.Dus Starlight bij hen ben jij nummer 3, als je met mij stemt ben je nummer 2 en kunnen we samen doorgaan naar de laatste 2 als het lot me gunstig is. Je hebt 2 opties.1) met hen meegaan en mij eruit stemmen en dan ben jij de volgende.2) met mij meestemmen en het lot laten beslissen of ik eruit ga of niet. Als ik eruit ga,dan ga jij er volgende ronde uit. Als ik er niet uit ga, dan kunnen we samen naarde laatste 2.Dus ik weet nu wat je te verliezen hebt. Bij hen de derde persoon zijn of met mij meegaan en daar is geen derde persoon. Meer ga ik niet zeggen.Ik stem overigens op Lucy. Doe ermee wat je wilt
Behalve dat Starlight allang weet dat ik een bom heb en dat ze door met mij mee te stemmen juist met D*N samen naar de laatste bocht kan Spechteke
Sorry Spechteke
Ik had een bom
Ik zat net even in die kabelbaan en vond de tekeningen best makkelijk maar nu ben ik wat misselijk, mag ik een glaasje water? Uit een fles graag, of met een rietje, ook goed
Ik snap werkelijk niet hoe mensen wekenlang Survivor complotjes kunnen volhouden
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
849 gasten en 22 vaste bezoekers
RealityTV vandaag