Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 15
Daisy = engelse woord voor madeliefjeIk sta er echt van te kijken dat zo weinig mensen dat maar weten hier
Vooral de kabelbaan vond ik erg leuk. Maar als is mee had mogen doen, hadden jullie me vast voor nep-mol aangezien, want ik vond het helemaal niet eenvoudig als iedereen zegt dat het was.
Ik heb gisteren bij Uitzending gemist eens rustig aflevering 3 zitten bekijken. Leuke aflevering hoor Vooral de kabelbaan vond ik erg leuk. Maar als is mee had mogen doen, hadden jullie me vast voor nep-mol aangezien, want ik vond het helemaal niet eenvoudig als iedereen zegt dat het was. Bij de tekeningen had ik Daisy er (stom genoeg) niet uitgehaal. Ik associeer haar nooit met het bloemetje. Dacht dat het dan misschien Gras was. En van die laatste wist ik echt niets te maken. Bij de plaatjes raden was het denk bij dezelfde twee misgegaan. Ook ik zag er een MargrieetMaar nog desastreuzer was het geweest als ik de muziekjes had moeten raden.Ik zou alleen HDD geraden hebben, vrees ik. Achteraf snap ik Vlieg met me mee ook nog wel, maar de rest Kan iemand hier in de bar het me uitleggen?Oh, en een lekker biertje graag barman. Heb je La Chouffe?
Leuk dat jullie nog meelezen Ycaris en Daisy En barman, zou ik een cola mogen. Studeren voor de test met alcohol in mijn bloed lijkt me niet zo'n heeuul goed plan
Zo test zit er op! Mag ik nu wel een biertje barman? Of twee?
Doe maar bier
Huh, waar heeft D*N een vrijstelling vandaan? Alleen een persoon met bom die over de finish kwam zou toch een vrijstelling winnen, of heeft ie hem ergens anders vandaan en ben ik dat alweer totaal vergeten?
waarschijnlijk uit het laatste bakje ofzo
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
781 gasten en 20 vaste bezoekers
RealityTV vandaag