Catshee, ik snap jou punt best. Het is best ingewikkeld. En ik ben het met je eens dat de wolven, überhaupt iemand met elkaar hebben kunnen overleggen. Maar ben jij het niet met mij eens dat wolven zich eerder een beetje op de achtergrond houden in plaats van veel te posten?
Misschien is dit al gemeld, en als dat zo is, mijn excuses daarvoor. Jij denkt dat Nys-fan of ik een weerwolf/weerwolven zijn. Jann beweert dat hij een vrijmetselaar is, maar Nys-fan en ik weten 100% zeker dat hij dat niet is, omdat wij zelf vrijmetselaars zijn. Zover ik weet zijn er maar 2 vrijmetselaars in het hele spel. Ik zeg niet gelijk dat Jann nu nog slecht is, want als we Swifty moeten geloven heeft zijn Jann en nog iemand (ik weet even niet meer wie) van kaarten geruild. Het kan dus zijn dat Jann een slechterik is die onverdacht wil zijn, óf hij is de volgeling en wilt zich juist verdacht maken zodat hij gekozen word. Als hij dan gekozen wordt, sterft hij wel, maar winnen de wolven en automatisch de volgeling ook.