Welkom bij de uitslag van deze proef. Over de inhoud is alles wel gezegd en geschreven denk ik.
Allereerst de resultaten van de betrouwbaarheids poll. Dit is de top 9, met dus op nr 1 volgens jullie de Gladiator die jullie het meeste vertrouwen en onderaan degene die jullie het minst vertrouwen.
1. NextGP // 8x de waarheid gesproken
2. Swifty // 7x de waarheid gesproken, 1x gelogen
3. TimvDons // 6x de waarheid gesproken, 2x gelogen
4. Lucy // 5x de waarheid gesproken, 3x gelogen
5. WouterV // 4x de waarheid gesproken, 4x gelogen
6. Jann // 3x de waarheid gesproken, 5x gelogen
7. Molcrazy // 2x de waarheid gesproken, 6x gelogen
8. Nys-Fan // 1x de waarheid gesproken, 7x gelogen
9. Catshee // 8x gelogen
En verrassingen?
Wat betreft de punten. Ik heb jullie eigen kaartjes niet meegenomen, dus mocht je van de rest álles fout hebben, eindig je op 0. Maar ik heb nieuws ...
Er is niemand op 0 geëindigd.
En het is zelfs iemand gelukt om alle kaarten van Catshee te raden!
Dan gaan we nu eens kijken hoe jullie het er vanaf gebracht hebben.
Allerereerst, Swifty was als eerste klaar, haar score is:
De volgende die een gok waagde was de 2e Gladiator in dit spel, Lucy. Haar score is uitgekomen op:
De 3e kandidaat wie zijn score krijgt te horen is NextGP, het aantal punten dat hij gehaald heeft is:
13!
Dat bekent dat NextGP voorlopig immuniteit heeft, Swifty 2e staat en Lucy op dit moment naar de Arena moet.
Maar we gaan verder met de score van kandidaat 4, ofwel Jann. Zijn score:
9!
Het spelreglement schrijft voor dat bij een gelijke stand de inzendtijd de doorslag geeft, dus Jann staat voorlopig laatste.
En dan hebben we als 5e WouterV. Wat scoort hij?
11!
Alweer een gelijke score. Voorlopige stand:
1. NextGP
2. Swifty
3. WouterV
4. Lucy
5. Jann
En dan is de buurt aan Nys-Fan. Wat heeft hij er van gemaakt? Zijn score is:
15!
We hebben een nieuwe koploper. Gaat Nys-Fan met immuniteit aan de haal? Nog 3 scores te gaan ...
En dan gaan we verder met TimvDons. De enige kandidaat die zijn antwoorden in tekenvorm inleverde. Bonuspunten leverde het net op, maar hij scoort wel...
12!
In de middenmoot. Voorlopig hebben we nog steeds Nys-Fan voor NextGP, dan TimvDons, Swifty, WouterV, Lucy en nog steeds op de laatste plaats Jann .... mag HDD straks voor Jann optreden in de Arena ?
Gaat de score van Molcrazy nog verandering brengen in de stand. Hij behaalde de volgende hoeveelheid punten ...
9!
O jee ... nog een 9 score ... en dat betekent dat hij nu de laatste plek inneemt en Jann weer voor even veilig is.
En dan is er nog één persoon. Catshee. Kan hij de topscore bedreigen? Of gaat de minst betrouwbare Gladiator (volgens jullie) misschien wel de Arena in?
Catshee is voor random gegaan en heeft willekeurig kaartjes toegewezen aan iedereen.
Alleen heeft hij per ongeluk 2x4 kaarten aan Tim toegewezen, en niks aan WouterV. :O
Ik heb 'm nog de kans gegeven om dit te herstellen ... maar helaas dit gebeurde pas na 9 uur. Deadline = deadline ... en dat betekent dus dat 2x 4 antwoorden bij Tim zijn geschrapt.
Catshee stuurde zijn oorspronkelijke antwoorden wel vóór Molcrazy in. Dus mocht het hem toch lukken op 9 (of meer) uit te komen, gaat Molcrazy naar de Arena. Ik houd jullie niet langer in spanning, de score van Catshee is ....
Nee niet stiekem eerst in de laatste spoiler kijken.
En dat levert de volgende eindscore voor dit spel op:1. Nys-Fan 15 punten (alle kaarten Catshee goed) = 9 Rankingpunten & Immuniteit
2. NextGP 13 punten = 8 rankingpunten
3. TimvDons 12 punten = 7 rankingpunten
4. Swifty 11 punten = 6 rankingpunten
5. WouterV 11 punten = 5 rankingpunten
6. Lucy 9 punten = 4 rankingpunten
7. Jann 9 punten = 3 rankingpunten
8. Molcrazy 9 punten = 2 rankingpunten
9. Catshee 8 punten = 1 rankingpunt
Morgenavond zal ik ff de statistieken e.d. posten, nu geen zin meer in.
Jullie mogen eventueel zelf vast delen welke kaarten je had.