Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Eigenlijk hebben we helemaal niets van extra infor. We weten enkel onze eigen 4 kaartjes met zekerheid de-witte. Blijven er nog 32 over om verdeeld te worden.
En je weet hoe vaak je zelf moest liegen.... dus hoef je niet op zoek naar degene die X keer heeft moeten liegen...Dat kan helpen bij het deducerenIk denk trouwens dat het hebben van meerdere dezelfde kaartjes in deze opdracht een voordeel kan zijn i.v.m. makkelijker deduceren. Zeker als je ergens rond het midden staat op het vertrouwenslijstje
Verrassend. Waarschijnlijk moet er een extra ronde komen om te bepalen wie van de 9 in de arena moet en wie wint omdat iedereen er 4 goed heeft
Ik mis nog één antwoord.Het is echt ongelooflijk spannend
dan telt de tijd.....
Had je iets anders verwacht bij deze onmogelijke opgave Daisy? Ik ga wel echt loko als ik zie dat NextGP meer dan de helft goed heeft straks, ik zie hem ertoe in staat Haha
Volgens mij weten we dat nu wel Nys. Ik heb ook m'n best maar gedaan om hier iets van te maken. Iets vanaf 0 bedacht en hopen dat het leuk wordt. En dat is het helaas niet gelukt. Voor mij is het ook niet leuk. Maar iedereen zit in hetzelfde schuitje.Jullie moeten nog even wachten op de uitslag. See you in 2 hours.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
555 gasten en 1 vaste bezoeker
RealityTV vandaag