Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Nieky, ik wil geen spelbreker zijn, maar je moest enkel iets geven als er iemand stopt op jouw vakje bij een beweging, en dus niet als er jou gepasseerd wordt (zoals Molbelg nu gedaan heeft). Zo Stond het toch in de regels dacht ik
Hoi Nieky,Molbelg is jou gepasseerd. Wil jij dat bekend maken en posten wat jouw verrassing is (een munt voor beide)?Thanks!
Daarnaast hebben de juryleden zich ook in het doolhof geplaatst! Als je op hun vakje terecht komt, krijg je de verrassing die zij vast hebben.
Nieky, ik wil geen spelbreker zijn, maar ...
Als je na 2 vakjes tegen een muur botst, geld de derde stap dan wel mee in het totaal aantal vakken dat je hebt gedaan over het bereiken van de finish?
Nee, je moet in één keer de drie vakjes doen. Maar die tellen wel mee met je totaal aantal doorgegeven/bewogen vakjes (want dit kan gelijkspel meer tegen gaan). Dus als je drie vakjes noord beweegt en je botst na één vakje op een muur, heb je wel 3 bewegingen gedaan.
ga ik toch zijn
Ja vervelend dat je de woordkeuze van Robbie niet zo hebt begrepen, maar als de spelleiding zegt dat het zo bedoeld was, dan is dat toch gewoon zo
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
1004 gasten en 15 vaste bezoekers
RealityTV vandaag