Molière's Droomhuis
Begane grond
1ste verdieping
Je wilt graag een groot Toscaans huis. Gelukkig ben ik afgelopen zomer in Toscane geweest en heb ik inspiratie op kunnen doen. Ik heb kunnen regelen dat HDD je dakpannen komt leggen. De bedoeling is dat je droomhuis er ongeveer zo uit komt te zien:
Verder wil je graag een Beige-kleurige huis. Ik zat te denken aan deze kleur Beige
Rondom het huis wil je graag wit grind, groen gras en enkele bomen. Gelukkig passen jouw wensen perfect bij je woning en ik heb het als volgt in gedachte:
En je wilt graag een zwembad in de tuin. Gelukkig heb je daar ruimte genoeg voor
Dan de begane grond. Veel wensen heb je niet. Je wil wel graag een schrijfkamer/muziekkamer, dus ik heb deze in het ontwerp werkt. Vanuit je woonkamer is deze ruimte gemakkelijk te bereiken. De deur kan op slot, dus wanneer je rustig alleen kan zijn, is dat mogelijk. Je wilt graag een ouderwetse inrichting, en ik vind dit wel bij jou passen (denk ik). En natuurlijk een Open Haard
Je wilt graag een piano in je huiskamer. Misschien wil je ook wel een aquarium? Dat weet ik niet. Maar je kan het wel goed combineren:
Dan de 1ste verdieping. Je wilt graag 2 slaapkamers en een badkamer mét bad. Ook wil je graag een balkom. Daarom heb ik voor elke slaapkamer een eigen balkon bedacht waar je 'ochtends wakker kan worden of 's avonds de zonsondergang kan bekijken.
Ook wil je graag een badkamer met een bad. Hopelijk vind je deze badkamer mooi
En net zoals voor de rest, ook voor jou enkele leuke extratjes:
Je wilt graag een piano. Vind je deze piano ook leuk?
Misschien voor in de tuin?
Of toch liever deze in de tuin?
Een mooie typmachine voor op je schrijfkamer
Je wilt graag een grote ronde trap hebben met een loper. Ik vind deze loper bij jouw huis passen.
Een groot blauw Perzisch Tapijt
Hopelijk ben je blij met je droomhuis. Veel plezier ermee Molière