Ik vind deze serie voorlopig nog wel goed.
De eerste 3 TC's was het niet duidelijk wie zou gaan (voor mij dan)
(TC1 leek Alecia te zijn,TC2 leek Jason te zijn en TC 3 was voor mij helemaal niet duidelijk).
De tribes vond ik allemaal wel leuk:
Bij de Beautys vond ik het echt jammer dat Caleb weg moest, hij leek een goede speler en een goed mens.
met Nick heb ik niet zoveel (waar was hij toen gezegd werd dat Caleb werd geëvacueerd) maar toen Caleb werd afgevoerd, toonde hij
een troostend gebaar naar Tai (wat ik nu niet had verwacht)
Bij de Brains leek Debbie een eerste boot te worden, maar Liz en Peter speelden zichzelf in gevaar én Debbie toonde zich een sterke speler.
Maar mijn favoriet daar is toch wel Neal.
Brawns: ik weet het niet bij deze mannen. Kyle was mijn favoriet toen de serie startte, maar zijn gedrag tegen Alecia steekt mij tegen.
Toch geloof ik dat hij een goed mens is (hoe hij over zijn dochters sprak, hij was blij met zijn dochters teddybeer en hij ondersteunde Cydney toen ze neerging). Scott heb ik meer vraagtekens bij, ik vind hem wat arroganter dan Kyle.
Cydney lijkt mij daar het beste spel te spelen, zij leek akkoord met de womanalliance en alhoewel ze Alecia een paar keer 'verraadde' (idol, wegstemmen) was zij voor Alecia toch een steun.
Ben benieuwd naar volgende week.