Auteur Topic: Aflevering 5 - Schaalvergroting  (gelezen 29400 keer)

Offline Dolfie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 5 - Schaalvergroting
« Gepost op: 28-01-2015, 15:44:55 »
Ajouad moest vorige week het spel verlaten. Ondanks zijn vrijstellingen in aflevering 1, moest hij helaas toch afscheid nemen van zijn makker Chris Zegers, die in tranen achterbleef. Of Chris de volgende zal zijn die het vliegtuig naar huis kan pakken? De muzikale hint in de Roodshow lijkt die kant op te wijzen, maar het is en het blijft Wie Is De Mol! Niets is wat het lijkt :)

Kijk en geniet weer mee van de 5e aflevering van Wie is de Mol, donderdagavond NPO1, 20.30 uur.

Promo
« Laatst bewerkt op: 30-01-2015, 20:39:00 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5 - Schaalvergroting
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2015, 20:40:31 »
oeeeeeeeeei eerlijkheid, daar werd voor gekozen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molstrik

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2015, 21:30:59 »
Ik reageer niet zo vaak, maar het viel me op dat voordat een kandidaat zijn/haar scherm te zien kreeg, je het hoofd van Martine in beeld zag die naar die kandidaat keek.

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-01-2015, 21:33:54 »
Art begon zowel in de eerste opdracht, als in de 2e, en als in de test met Carolina.  ::vergroot::

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 30-01-2015, 21:36:53 »
Geweldige aflevering. ::bravo::

Fantastische eerste en derde opdracht, waarbij de eerste super gespeeld door Marlijn en Carolina ::respect::

Ook een prima molpositie, want als je als rondleider voor jokers gaat, weet je zeker dat de rest van de groep ook geen geld gaat binnenhalen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Michieliosios

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 30-01-2015, 21:37:59 »
Iedereen weer de kraai gezien voordat Margriet in beeld kwam bij de test? De vierde kraaihint die direct naar haar wijst in vijf afleveringen.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #6 Gepost op: 30-01-2015, 21:38:10 »
Wauw wauw wauw, dit was één van de tofste afleveringen ooit. Die eerste opdracht was echt geniaal. Een dubbele lading 'niets is wat het lijkt'. Ook de andere twee waren super opdrachten.

Veel mogelijke hints ook deze aflevering... De getallen die Martine trekt bij opdracht 2. Het feit dat Veendam, de geboorteplaats van Caro, er tussen zat bij opdracht 3. En die ontbrekende acht moet ik nog eens goed over na denken, vooral na de 'M acht' van vorige week.

Ik zal nog weer een paar keer terugkijken, maar er is grote kans dat ik vanaf nu mijn finalisten ga 'locken'. Martine als mol. Caroline als verliezend finalist en Chris als winnaar (helaas had ik deze aflevering Marlijn nog nipt verkozen boven hem als winnares, maar vestig mijn hoop nu behoorlijk op dit rijtje).

::bravo::

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 30-01-2015, 21:41:48 »
Geweldige opdrachten! Hier zijn we nog wel even mee zoet, terwijl we maar een dag minder hebben haha.

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 30-01-2015, 21:45:27 »
Bij de uitslag begon Art met welke kandidaten maken nog kans op de pot. Daarna kreeg Carolina haar groene scherm te zien en Viktor zijn rode. De mol maakt geen kans op de pot dus dit zou zo maar kunnen betekenen dat Carolina geen mol is  ::jaja::

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #9 Gepost op: 30-01-2015, 21:46:36 »
Het vertrek van Viktor had ik totaal niet zien aankomen. Ik kan hem ook niet echt rijmen met de hint in de Roodshow.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

« Reactie #10 Gepost op: 30-01-2015, 22:03:08 »
Ik heb net eens alle tests terug gekeken, en er is nog geen 1 keer vraag nr8 in beeld gekomen. Er moet iets met die 8 zijn, maar wat?

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #11 Gepost op: 30-01-2015, 22:23:36 »
Wat een geweldige aflevering!!!!

Ik denk dat het Margriet is.
Ps; Martine heeft nog nooit haar scherm gezien  ::rofl::

Offline Anoniemand

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 30-01-2015, 22:26:34 »
Wow, prachtige aflevering! Dit is tot nu toe de meest verwarrende aflevering tot nu toe :P

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #13 Gepost op: 30-01-2015, 22:31:52 »
Wat me opviel, opvallend veel honden....zouden de afleveringen de eigen afvallers proberen te verraden? tenslotte kun je tot een kwartier voor afloop je keuze veranderen in de app...

Offline SoSuDeMo

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 30-01-2015, 22:34:21 »
Wat me opviel, opvallend veel honden....zouden de afleveringen de eigen afvallers proberen te verraden? tenslotte kun je tot een kwartier voor afloop je keuze veranderen in de app...
Dit heeft me aan het denken gezet ja.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Juulx1

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 30-01-2015, 22:42:31 »
Ik heb net eens alle tests terug gekeken, en er is nog geen 1 keer vraag nr8 in beeld gekomen. Er moet iets met die 8 zijn, maar wat?

Klopt, ook al met de bakjes van vorige week en nu weer een vak dat mist tijdens de graaf-opdracht (volgens Victor en Carolina)...

Offline peterterh

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 30-01-2015, 22:45:18 »

Vorige week ook al hond, toevallig toen Ajouad de trap naar de tempel opliep

Offline ibie013

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 30-01-2015, 23:03:32 »
Klopt, ook al met de bakjes van vorige week en nu weer een vak dat mist tijdens de graaf-opdracht (volgens Victor en Carolina)...

Dat verhaal rammelt aan alle kanten. Er ontbreekt geen acht die vraag was gewoon niet eerlijk beantwoord dus lag er niet bij. Caroline beweert dat ze daar waar 8 hoorde te liggen heeft gegraven voor nr 9 maar ze stond gewoon op plek nr 9. Ook beweert ze dat nr 10 niet opgegraven is terwijl dat margriet was die naast haar stond! Vreemd !?

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 30-01-2015, 23:04:49 »
Kan iemand al iets met de titel?

Niet heel letterlijk maar er is mogelijk een verwijzing naar de schaltjes van vorige week. In het opdracht-2-topic heb ik daarover een theorietje gepost.

[oh en de andere verklaring die me te binnenschiet is de hond helemaal in het begin die uit de fontein drinkt, da's een flink vergrote schaal ;) ]

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 30-01-2015, 23:05:21 »
Zie topic over de titels