Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Zo even een apperetiefje, voordat we naar Zorba gaan (Grieks restaurant) en we misschien nog even de stamkroeg ingaan Fijne avond allemaal, misschien tot straks en anders tot morgen.Zonder kater hoop ik
Dank je Imkaja ik ga iedereen ondervragen vanavond of hij/zij de mol is yippieee mijn eerst topic geopend trouwens!!
yippieee mijn eerst topic geopend trouwens!!
Veel plezier. Ik wou dat ik er ook uit kon vanavond, maar ik moet verplicht alle posts vanaf gisteren lezen. En daar ben ik denk ik wel 'n uurtje of vier mee bezig.....
welcome back Han13 & succes bij het lezen van al die posts
He he., eindelijk alles gelezen. En nu ben ik doodop! Morgen maar weer verder. Truste!
Goedemiddag allemaal!!Ik ben er weer na een zeer geslaagde avond (zonder kater)Nu eerst maar even bijlezen
Jullie zullen mij weer effe moeten missen, want ik ben de komende 55 minuten druk bezig met 't voor de tweede keer bekijken van afl. 5. Tot strakkes!
Wil je even extra opletten als ze bij de balie van het hotel die enveloppen open maken ?? Ik ben de video kwijt...Vriendlief heeft er een film overheen opgenomen ( rotfilm trouwens )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
744 gasten en 3 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland