Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 64993 keer)

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2015, 23:17:50 »
Ik kan Carolina toch nog niet helemaal afstrepen als mol.

Nu viel mij iets op.
Waarom vertelde art niet gewoon aan de rest van de groep dat Victor niet op de NY foto hoorde? Misschien omdat hij er wel op hoorde te staan maar iemand anders niet?

Nu vond ik het al gek dat Carolina de enige is die niet op de tatoofoto hoorde te staan. Wat als ze op geen enkele foto hoorde te staan omdat ze de mol is?

Daarbij stond de mol al op de foto in de laatste opdracht, dus hoefde de mol in deze opdracht niet op de foto ;)b

Hier dacht ik inderdaad ook al aan. Als Viktor echt niet op de NY foto hoorde, waarom zij Art dat dan niet. Ik zie nog best de mogelijkheid dat hij er wél op hoorde en dat Carolina of Rik de mol is, en dus gelogen heeft over zijn/haar favoriete stad. Het kwam op mij in ieder geval niet overtuigend over toen zowel Rik als Carolina uit het groepje van 3 bevestigden dat ze ook op de foto moesten. Ook dat laatste heb je goed opgemerkt! Zou een hele leuke hint zijn naar Carolina!  ::ok::

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2015, 00:03:48 »
Iets wat me opviel aan Carolina bij de eerste opdracht van deze aflevering:

Chris over de portofoon: "Op de kaartjes die staan bij elk historisch monument, daar staat duidelijk aangegeven wie daar op de foto moeten. Dus voordat je een foto neemt, kijk wie er op de foto moet staan, en dan gaan we daar hergroeperen."

Ajoued over de portofoon: "Dat hebben we al, namelijk iedereen met minder dan 2 tattoeages, en dat zijn Rik en ik en die foto is gemaakt."

Carolina tegen Ajoued: "Maarehh, we lullen te veel. We moeten gaan, kom."

Even later beseffen Marlijn en Viktor dat ze beiden geen tattoeage hebben en dus ook op de foto met Rik en Ajoued moeten. Ze nemen contact op met Ajoued en Carolina, die zich al ergens anders in het dorp bevinden, en staken de foto, omdat het te veel gedoe is om iedereen naar de goede plek te krijgen. Volgensmij heeft Carolina, als mol zijnde, hier een groot aandeel gehad in het zo snel mogelijk weg loodsen van Ajoued (wat we niet allemaal op camera zien) van de fotoplek. Het gevolg; een foute foto van Rik en Ajoued, die geen geld opleverde.

« Laatst bewerkt op: 23-01-2015, 00:14:40 door Joeyversteeg12 »

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2015, 00:09:31 »
Ik hoop niet dat ze het is, by far de minst leuke kandidaat van dit jaar
Maar ze is het wel, dus denk dat ik het maar moet gaan accepteren en in deze tunnel moet gaan  ;D
You'll never walk alone

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2015, 00:14:05 »
Carolina is een van die deelnemers die óf de mol is, of echt niet weet waar ze precies mee bezig is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2015, 00:14:57 »
Ik hoop ook niet dat het Carolina is. Ze is naar mij gevoel te afwezig. Misschien nog erger dan Annemarie. Hoewel ze best chagrijnig was dat er 750 euro in de pot kwam bij het Russisch roulette.

Offline Equus27

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2015, 00:29:38 »
Ik let met name op hoe de productie haar op de beste molposities probeert te krijgen:

- De voorliefde voor theater (afl. 2)
- Geen aandachtstrekker (afl. 3, ging mis)

En verder de familiefoto nu in het huis. Dat zal van haar adoptieouders kunnen zijn, waardoor ze niet te herkennen valt.

Als laatste, de aflevering 'verraden' slaat op Chris die Ajouad verraadt omdat hij hem niet vertelt over zijn Carolina verdenking (zie fragment). Denk dat ie daarom ook zo geëmotioneerd is, nu hij eruit is. Hij heeft hem verraden. Maar nu is wel zijn verdenking op Carolina zeer sterk geworden. Want Ajouad ging voor de Mar-en..

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2015, 00:40:56 »
Wederom groen/zwarte combi; nu in doek te zien .

'k Weet het niet...

Vind haar te onheilspellend om af te schrijven...stille wateren...

Wellicht een hele stille Mol...zoals juist niet voorspeld was?

*Niets is wat het lijkt?*

Omnia vincit amor

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2015, 07:28:26 »
Oh ik vrees met grote vrees ;-) Ze wordt te afzijdig gehouden, en haar gezichtsuitdrukkingen. Zij is echt de enige die bijna niks goed doet. Vind haar eerder heel duf en had zo gehoopt op die aanvallende mol.... Mmmmm hoop ut niet
Meer L

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2015, 10:33:41 »
In de aflevering dat iedereen een vrijstelling kreeg behalve Carolina vind ik heel verdacht! Als iemand met een vrijstelling de test het slechtst heeft gemaakt kan die geen rood scherm krijgen, dan krijgt automatisch de kandidaat die de test op een na slechtst heeft gemaakt een rood scherm.. Carolina krijgt een groen scherm te zien om dat zij de mol is????????

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2015, 10:38:19 »
In de aflevering dat iedereen een vrijstelling kreeg behalve Carolina vind ik heel verdacht! Als iemand met een vrijstelling de test het slechtst heeft gemaakt kan die geen rood scherm krijgen, dan krijgt automatisch de kandidaat die de test op een na slechtst heeft gemaakt een rood scherm..

Nee hoor. Dan krijgt niemand een rood scherm.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2015, 10:39:05 »
In de aflevering dat iedereen een vrijstelling kreeg behalve Carolina vind ik heel verdacht! Als iemand met een vrijstelling de test het slechtst heeft gemaakt kan die geen rood scherm krijgen, dan krijgt automatisch de kandidaat die de test op een na slechtst heeft gemaakt een rood scherm.. Carolina krijgt een groen scherm te zien om dat zij de mol is????????

Klopt niet. Degene met de slechtste test krijgt rood, maar als die een vrijstelling had ging gewoon iedereen door.

Kijk maar S9A2: Anniek maakte haar test het slechtst, kreeg rood maar had een vrijstelling ingezet. Daardoor ging zij én alle andere gewoon door.

Carolina kan de mol nog altijd zijn hoor maar niet omdat ze toen groen had.
klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2015, 11:25:55 »
Carolina doet weinig goed, maar toch zie ik haar niet als mol ofzo. Of misschien wil ik haar wel niet als mol zien. Mocht zij het zijn, vind ik dat wel een deceptie eerlijk gezegd (weer, net als met Susan)... Ik hoop vurig dat de productie niet nog een keer voor een stille, afwachtende mol heeft gekozen.

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2015, 12:09:09 »
maar maar maar we zouden toch een aanvallende mol hebben dit jaar. Niet een nietszeggende rustig afwachtende going with the flow profiteren van fouten van anderen Mol ?

Ik vind het uitermate vervelend en teleurstellend dat de makers een aanvallende Mol aangekondigd hebben  ::niet-ok:: Naar mijn idee hadden ze dat echt nooit moeten zeggen. Je verklapt daarmee eigenlijk al dat bepaalde kandidaten een minder grote kans hebben om de Mol te zijn. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Offline Rock23

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2015, 12:16:21 »
Ik vind het uitermate vervelend en teleurstellend dat de makers een aanvallende Mol aangekondigd hebben  ::niet-ok:: Naar mijn idee hadden ze dat echt nooit moeten zeggen. Je verklapt daarmee eigenlijk al dat bepaalde kandidaten een minder grote kans hebben om de Mol te zijn. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Niets is wat het lijkt..  >:D

Offline mnoon16

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2015, 12:59:29 »

Aanvallend en op de voorgrond is niet hetzelfde. Dus alles kan nog!!! ;D

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2015, 13:06:49 »
Wellicht heb ik en een aantal andere wellicht dan toch een ander idee bij een aanvallende mol  ::rofl::

Want ik zie Carolina echt niet in het beeld passen van een aanvallende mol.
Of ze moet nu ineens heel verrassend uit de hoek gaan komen

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 23-01-2015, 13:47:39 »

Nou, de enige die hier niet bij past is Carolina. Ik zou de rest eigenlijk al behoorlijk aanvallend kunnen noemen. Misschien Martine iets minder.

Offline jacobdubbel

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 23-01-2015, 14:35:18 »
Zie topic opdracht 2 aflevering 4 daarin had ik een foto geplaatst waarop duidelijk te zien is dat Carolina een W maakt met haar vingers, nadat zij even daarvoor al duidelijk in de camera keek en wist ze dat ze vol in beeld zou staan. Een W omgedraaid is een M.

:D
« Laatst bewerkt op: 23-01-2015, 16:15:59 door jacobdubbel »

Offline Solrayo

• Forumlid
  • Volslagen Molloot
« Reactie #98 Gepost op: 23-01-2015, 15:49:12 »
Op papier zou ik haar moeten verdenken.

Dat heb ik dus precies hetzelfde, je kunt Carolina niet wegstrepen op kandidaatsgedrag. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze altijd passief is en de anderen meestal de fouten laat maken. Dat kan een moltactiek zijn, maar het is wel een enorm risico om niets te sturen, nauwelijks kleine duwtjes hier en daar te geven. Ze hield zich bij de penningmeesterdiscussie stil en nu weer bij de eilandopdracht, pas op het allerlaatst koos ze een kant. Zou je als Mol niet proberen om en groupe wat meer te sturen, argumenten te bedenken? 
« Laatst bewerkt op: 23-01-2015, 16:42:42 door Solrayo »

Offline Slowdive

• Forumlid
  • Loveless
« Reactie #99 Gepost op: 24-01-2015, 17:50:44 »
Hmm, vrij veel negatieve reacties over Carolina. Ik vind haar eigenlijk een van de leukere kandidaten. Ze is wat minder op de voorgrond inderdaad, maar ik vind dat wel een goede afwisseling in een vrij drukke groep. Het maakt haar wat mysterieuzer en interessanter.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2015, 18:04:55 door Slowdive »
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..