Carolina is nauwelijks opgevallen in afl. 1 en dat maakt dat ze nog prima de Mol kan zijn. Echt iemand die je onbewust dreigt weg te strepen (zonder echte reden), tot je weken later denkt "Hmmm, waarom kon zij het ook alweer niet zijn?".
Vooraf, bij dat voorstelfilmpje van de kandidaten, riep mijn vriend trouwens bij Carolina gelijk "Ja, zij is de Mol!". Mocht hij uiteindelijk gelijk blijken te hebben, zal ik in hem nederig mijn meerdere moeten erkennen.
Zelf houd ik haar iig in de gaten omdat zij, net als Evelien, op kamer 3 sliep waar de jokers verborgen waren. De kamer die ook 'toevallig' niet op slot was gedaan, zodat Viktor en Marlijn ze konden proberen te zoeken. Mijn theorie op dit moment is dat de Mol de jokers op haar kamer verborgen heeft en vervolgens de deur niet heeft afgesloten.
Verder dacht ik gelijk aan Carolina toen ik Milouska zo prominent op dat geld zag staan bij de Rode Draad-opdracht. Vroeg me direkt af of het soms een hint was dat we dit jaar weer een donkere mol hebben. Ik zou het niet de beste/mooiste hint ooit vinden, maar het ging wel door mijn hoofd.