Hmmm? Okay.
Dus de vraag gaat over of ik deze afbeelding
Thematisch relevant vind voor Heroes vs Villains right?
Hoewel: het is een teamvlag, dus in jouw geval: is deze vlag thematisch relevant voor de Villains?
Nouja, daar vind ik weinig van terug.
Had inderdaad een puntje voor het kleurtje kunnen geven - maar daar heb ik niet aan gedacht. Dus dat was ook weer niet zo opvallend.
Had ik punten voor logo's moeten geven? Het was mogelijk geweest - maar dan zou elke visuele opdracht die enigszins relevant zou moeten zijn met een logo kunnen worden opgezadeld. Het is een generaliteit - het RN-logo al helemaal.
Maar vond qua thema voornamelijk de alliantie het belangrijkst; valt het team te achterhalen als je niet de teamnaam leest. Eigenlijk niet. Zonder teamnaam, want die was verplicht dus telt niet mee, zou ik niet hebben kunnen achterhalen of dit een teamvlag was voor de Heroes of de Villains. Dan vind ik het thematisch niet geschikt als een villainsvlag.
Dus zodoende.
ps: Ohja, dus voor thema vond ik het redelijk bijzaak of er strandjes, palmboompjes en andere survivoriteiten in zaten. Was mogelijk geweest, maar eigenlijk niet gedaan. Denk dat ik daarbij redelijk consequent ben geweest.