Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik heb gisteren ook voor het eerst gekeken en ik vond het wel een leuk programma. Maar zit er nu altijd een oplichter in het spel, of zijn dat er ook wel eens nul of twee of drie?
owww...das wel heeeel weinig.Binnenkort niet meer op het scherm te zien.....goedenavond!
Vergeet niet dat er ook mensen kijken op zaterdagavond (waaronder ik soms), dus bedankt voor het verraden van de uitkomst (maakt me niet uit hoor )
Heb't een keer gezien. Vond het wel een leuk programma. De finale is een uitwerking van het prisoners dilemma, wel slim, want die prijzen gaan er zo volgens mij maar zelden uit. Sowieso is het vollgens mij wel een low-budget tv programma. Er gebeurt weinig en ik kan me voorstellen dat er zo 10 afleveringen op een dag geschoten kunnen worden.
Dat was het dus wat ik op zaterdagavond had gezien. Uiteindelijk waren er toen 2 over. 1 vrouw die heel arm was en zoontjes en blabla en die wou graag een keer het graf van haar vader laten zien aan haar zoontjes en ze had al toegezegd dat het waar was (moest eerlijk antwoorden) en een nogal gezette vrouw die beweerde te dik zijn om te kunnen bevallen (of zoiets whaterver). Dat was dus gelogen, de arme vrouw was al helemaal in tranen en alles want voor haar stond veel op het spel en ze voelde zich flink genaaid omdat de ander had gelogen. Maar wat doet die gore bitch (en ik vlucht niet in internet-anonimineit als ik haar zie zou ik het haar ook zeggen) ze wil niet delen met die arme vrouw! Ik was zo pissig op haar. Ze gunde zichzelf wel 20.000 euro en die vrouw geen 10.000 euro, gatverdegatver en wat was nu de reden volgens haar dat ze niet wou gaan delen: 'Ik zag dat zij (die arme vrouw) niet ging delen en ik wou niet verliezen dus heb ik het ook maar niet gedaan.' Als ik haar zie, scheld ik haar verrot!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
511 gasten en 2 vaste bezoekers