Ik heb ooit een keer wat van zijn ideeën gelezen en ik kon me er toen wel in vinden, natuurlijk is hij alleen maar als lokmiddel ingezet om stemmen te winnen voor de Republikeinen.
Het duurde wel even voordat diezelfde Republikeinen achter Arnie stonden hoor. Ze stonden eerst achter MC Clintock de state senator.
Weet je in de US sta je geregistreerd als kiezer, als democraat ofzo dus. Mijn vriendin woont in Caliornia en zij staat geregistreerd als democraat, maar je hoeft niet democraat te stemmen als jij vindt dat de ander beter is...
Ik was zelf in California/Arizona naar aanleiding van de recall en ik heb dus ook het debat gezien live! De enige die voor mijn linkse natuur iets nuttigs te melden was was Camejo van de groenen, maar die naam zegt jullie waarschijnlijk niet veel, want als hij in zijn eigens staat al geen zendtijd kan kopen kan hij dat al helemaal niet in het buitenland.
Die vrouw die een part krijgt in Terminator 4 was een mega gefrustreerd type, ook met weinig geld achter de hand. en die nadat ze zich tergtrok bezighield om tegen Schwarzenegger campagne te voeren.
Die Mc Clintock heeft zich teruggetrokken en toen pas stonden de republikeinen achter arnold.
Die Grey davis wilden ze vanaf en die Bustament is net zo'n balkenende... lult veel... zegt niets.
Ik vond Arnold ook de beste keuze, als je die Groene zonder geld eruit laat, en helaas is dat daar nu eenmaal zo dat je op TV moet komen voor ze op je stemmen.....
alleen had ik graag zo'n T shirt gewild....