Poll

Komt Mabel nog in aanmerking voor troonsopvolging

ja
6 (26.1%)
nee
17 (73.9%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Mabel Wisse Smit  (gelezen 12930 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mabel Wisse Smit
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2003, 16:46:18 »
Ok, dan hebben ze hun werk misschien correct gedaan.

Los daarvan, ik vind het een griezelig clubje. Ik had eens met ze te maken als stagiaire op een gemeentehuis. Die man meldde zich op een maffia-achtige manier****, en eiste direct inzage in een persoons-dossier dat de gemeente beheerde. Ik KON, en MOCHT het niet geven. Die man zette vervolgens het hele gemeentehuis op stelten, en liet daarbij (expres of per ongeluk) de term Binnenlandse Veiligheidsdienst vallen.

Vervolgens boog het gemeentehuispersoneel als een knipmes voor hem, en mocht hij alles inzien wat hij wilde. Niet echt helemaal ONtopic, maar als de naam maffia al valt in dit verband: ze kunnen er zelf ook wat van.

****regenjas, dikke sigaar, zonnebril terwijl het regenachtig weer was. Zo ongeveer als Crimson in Suske en Wiske

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 11-10-2003, 18:09:12 »
Prachtig al die buitenlandse reactie's!

Maar over dat de AIVD niet veel onderzoek gedaan heeft naar Mabel Wisse Smit, ik denk dat Beatrix daar erg veel invloed in heeft gehad, bij Edwin De Roy van Zuydewijn hadden ze niet zoveel moeite om alle gangen van hem na te gaan. Waarom nu niet bij Mabel Wisse Smit?

Gelukkig heeft Friso de koningen alweer vrijgepleit in die brief, fijn voor haar! Maar ook apart idd dat eerst Friso zo'n brief stuurt dat ze niet willen dat er een toestemmingswet ingediend word en dat Balkende daarna heel daadkrachtig beweert dat de regering geen toestemmingwet wil indienen... Ik denk dat die brief van Friso wel geholpen heeft bij het maken van dit pijnlijke maar onvermijdelijke besluit...

En wat een onzin toch over dat onderzoek naar MWS ivm met dat ze dicht in de buurt kan komen bij de koningin, alsof ze omdat ze ooit wat had met Klaas Bruinsma, altijd 3 messen bij haar draagt om die op een onbewaakt moment in de koningen te steken...

Maar jammer voor het paar dat het zo gelopen is voor ze, waarom toch moest die Peter R toch zo actief zijn zullen ze zich wel eens afvragen, anders was ze er mee weg gekomen denk ik.

Al heeft iedereen het nu over een crisis bij het koningshuis, zulke dingen houdt het koningshuis juist in stand. Iedereen smult ervan en het geeft wat gespreksonderwerpen, altijd handig als je het al over het weer hebt gehad (wat gaat vervelen).
En denk aan al die verhoogde reclame-inkomsten en al die extra borrelnootjes die genuttigd worden tijdens de uitzendingen van Peter R de Vries en andere uitzendingen over dit onderwerp.

Dit is net de impuls die de economie nodig had! Vanaf nu gaat het allemaal weer omhoog!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2003, 18:28:26 »
Als ik je goed begrijp, moeten we nu Mabel dankbaar zijn, omdat onze economie weer bergopwaarts gaat? Zo had ik het nog niet bekeken.

Professor Heertje (Arnold Heertje) zou er een boek over kunnen schrijven. Wat weer verkocht wordt, en goed is voor de boekenbranche. Ja, zo gaat-ie lekker ;D ;D ;D

Geen koningin, maar dan wel presidente, misschien? Moeten we eerst het koningshuis vaarwel zeggen.

« Laatst bewerkt op: 21-10-2003, 14:09:42 door bodejosm43 »

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2003, 18:31:25 »
Haha, ja zo kun je het ook bekijken Bertha. Je hebt ergens wel gelijk hoor. Rampen en crises zijn bijna altijd goed voor de economie.

Prachtig al die buitenlandse reactie's!
Ik smulde er gisteren ook al van tijdens het tien uur journaal. Toen lieten ze al die filpjes zien. Een van de buitenlandse zenders (ik dacht de BBC) had het zelfs over de Nederlandse "Godfather".  ;D

Citaat
Maar over dat de AIVD niet veel onderzoek gedaan heeft naar Mabel Wisse Smit, ik denk dat Beatrix daar erg veel invloed in heeft gehad, bij Edwin De Roy van Zuydewijn hadden ze niet zoveel moeite om alle gangen van hem na te gaan. Waarom nu niet bij Mabel Wisse Smit?
Goeie vraag. Bij De Roy van Zuydenwijn had het "kabinet der koningin" buiten de regering om de AIVD opdracht gegeven een uitgebreid onderzoek in te stellen. Dat kan alleen als er een vermoeden is dat de staatsrechtelijke veiligheid in het geding is.
Deze gang van zaken leidde destijds wel tot commotie omdat de minister van BZK, waar de AIVD onder valt, van niets wist.

Wat een gedoe toch altijd met dat Koningshuis...  ::)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2003, 13:49:49 »
Ik word een beetje moe van dat mabel gedoe.

Ik bedoel, ze heeft vroeger contact gehad met een crimineel die nu dood is... nu toch niet meer?
En door alles op te rakelen breng je juist haar en de koninklijke familie in gevaar, want misschien zijn er nu mensen die denken dat ze meer weet dan ze zou moeten weten.... en dan??

Ze doet nu hartstikke goed werk voor de wereldbevolking en dat wordt gewoon opzij geschoven voor iets wat ze deed toen ze 20 was!! hallo zeg. 20, wat weet je nou als je 20 bent? (sorrie minder-dan-ik--jarigen, maar later zul je hetzelfde denken, ik dacht ook dat ik alles wist toen ik studeerde)

Ik hoor wel eens dat we hier Amerikaanse toestanden krijgen. Zal ik je eens wat zeggen: Amerikanen zijn lang niet zo erg als wij.
Wij lopen als een kip zonder kop achter alles aan wat de pers zegt. De pers maakt en breekt tegenwoordig mensen. Er zijn nog maar weinig mensen in NL die zelf nadenken, helaas! De helft van NL weet wellicht niet eens wat de Soros foundation doet. Want als de pers het niet meldt dan hoeven we er zelf ook niet achteraan.

Alles draait hier om de kijkcijfers. En ik hoop dat men dat eens wil
inzien en weer zelf de radertjes laat draaien!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 13-10-2003, 00:59:40 »
Ik word een beetje moe van dat mabel gedoe.

Ik bedoel, ze heeft vroeger contact gehad met een crimineel die nu dood is... nu toch niet meer?
En door alles op te rakelen breng je juist haar en de koninklijke familie in gevaar, want misschien zijn er nu mensen die denken dat ze meer weet dan ze zou moeten weten.... en dan??

Het lijkt me sterk dat iemand nu nog achter haar aan zou komen...
Maar de crux in dezen was dat Mabel Wisse Smit gejókt heeft en niet dat ze een verhouding hád. En als je gaat trouwen met iemand van het KH en wil dat doen mét toestemmingswet dan weet je dat je helemaal doorgelicht gaat worden dus dat jokken van haar was 'een beetje dom'. (Welke reserve-koninging sprak die historische woorden ook alweer?)

Citaat
Ze doet nu hartstikke goed werk voor de wereldbevolking en dat wordt gewoon opzij geschoven voor iets wat ze deed toen ze 20 was!! hallo zeg. 20, wat weet je nou als je 20 bent? (sorrie minder-dan-ik--jarigen, maar later zul je hetzelfde denken, ik dacht ook dat ik alles wist toen ik studeerde)
Dat dacht ik ook toen ik 20 was, maar nu ben ik 21 en nu weet ik écht alles.

Citaat
Ik hoor wel eens dat we hier Amerikaanse toestanden krijgen. Zal ik je eens wat zeggen: Amerikanen zijn lang niet zo erg als wij.
Wij lopen als een kip zonder kop achter alles aan wat de pers zegt. De pers maakt en breekt tegenwoordig mensen. Er zijn nog maar weinig mensen in NL die zelf nadenken, helaas! De helft van NL weet wellicht niet eens wat de Soros foundation doet. Want als de pers het niet meldt dan hoeven we er zelf ook niet achteraan.

Alles draait hier om de kijkcijfers. En ik hoop dat men dat eens wil
inzien en weer zelf de radertjes laat draaien!

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar in dit geval heb ik toch een beetje een 'eigen schuld, dikke bult' gevoel.
Overigens hoorde ik dat 86% van de Nederlandse bevolking vindt dat gewoon ze mogen trouwen en gelukkig mogen worden, onderzoek uitgevoerd door SBS6 Stem van Nederland, dus we mogen klakkeloos geloven dat het zo is!
Of volg ik de pers nu teveel? ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 13-10-2003, 01:20:40 »
Dopey, Bertha heeft gelijk. De reden was het jokken. Balkenende zei vrijdag in de persconferentie dat dé reden van het kabinet was om geen wet in te dienen was dat het paar de premier "onjuist en onvolledig heeft geďnformeerd". Zoals Bertha zegt: jokken.

Ik denk dat ze er makkelijk mee was weggekomen als ze gewoon tegen de premier had gezegd: "ja, ik was jong en naďef. We hebben samen geslapen. Het was heerlijk."

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 13-10-2003, 16:21:50 »
Dat dacht ik ook toen ik 20 was, maar nu ben ik 21 en nu weet ik écht alles.
whahahaha hahaha

Ach, ik vind het nou eenmaal jammer dat we eerder een echte crimineel geloven bij Peter R de Vries, dan iemand die nu iig alleen maar goede bedoelingen heeft.

Een over balkenende en liegen... tja je kunt hem niet op een leugentje betrappen... vrijwel alles wat hij zegt heeft geen inhoud...

toegevoegd:
Wat dan met het feit dat wij Nederland vierkant (ok alleen politiek en een generaal in Dubai) achter de VS stonden met de oorlog in Irak omdat de Hoop Kleffer zo nodig secretaris generaal bij de NAVO wilde worden!

En dan hebben we het niet over achterhouden van informatie aan de Koningin en de minister president?..
« Laatst bewerkt op: 13-10-2003, 19:23:02 door dopey »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #48 Gepost op: 20-10-2003, 12:21:57 »
;D ;D ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #49 Gepost op: 20-10-2003, 15:47:38 »
whahahahaha tijger! ik snap nu dat die bruinsma het niet overleefd heb. trouwens ik heb inside-info: mijn broer heeft bruinsma ook weleens ontmoet..  ::)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #50 Gepost op: 20-10-2003, 16:16:27 »
trouwens ik heb inside-info: mijn broer heeft bruinsma ook weleens ontmoet..  ::)
:o ??? :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #51 Gepost op: 21-10-2003, 09:11:09 »
:o ??? :-X

wist je niet dat mijn echte bijnaam Cora Corleone is dan??  ;D ;D nee maar serieus, in amsterdam is dat heel normaal hoor..

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-10-2003, 12:33:03 »
Als Friso en mabel de verloving verbreken dan trouwt Dopey met hem!

Dopey heeft misschien wel met Martine H. of Ludo S. in de klas gezeten. Daarnaast heeft zij regelmatig omgang via het internet met Jos B. en Cora C.....

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-10-2003, 17:04:59 »
wist je niet dat mijn echte bijnaam Cora Corleone is dan?? 

Arrrrrgh... De peetmoeder!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #54 Gepost op: 26-10-2003, 14:49:44 »
Tja, wat valt er nog aan toe te voegen?

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #55 Gepost op: 29-10-2003, 17:18:40 »
er is hoop voor Dopey.......
het schijnt uit te zijn tussen Friso en Mabel ;D
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #56 Gepost op: 29-10-2003, 17:56:24 »
En ze heeft alweer een nieuwe partner. Zie foto hierboven....

Hoe heette dat spreekwoord ook weer? Als Mabel niet slapen kon, kwam Klaas Vaak?