Nee, dus.
Een simpel nee volstaat niet bij mij, dus ik motiveer mijn keuze. Op de eerste plaatst is de kans sowieso erg klein, dat zij koningin kan worden. De hele koninklijke familie, inclusief degenen die in troonsopvolging een stapje hoger staan dan Friso, zou weg moeten vallen, wil ze die positie al KUNNEN bereiken.
Maar dat is hier niet de vraag. Als Mabel Wisse Smit direct en volledig opening van zaken had gegeven, was er niets aan de hand geweest. Maar nu achtereenvolgens het ene detail goedgepraat wordt, en weer een nieuw detail boven tafel komt, kun je je afvragen: weet de RVD nu alles, of zijn er nog steeds dingen die van wezenlijk belang zijn?
Of iemand nu wel of niet het liefje is geweest van iemand met een minder fris verleden: och, dat is het punt niet. Maar kom je in een positie waarbij je de geliefde van iemand van het koninklijk huis wordt (ja, ook dat kan gebeuren), speel dan 100 procent open kaart, en gok er niet op dat sommige details nooit aan de oppervlakte kunnen komen.
Je kunt er vergif op innemen, dat het naar buiten komt, dat blijkt nu wel weer. Wat er waar is en wat niet, daar kun je alleen naar raden. Een leek zal daar nooit achterkomen.