Ik weet wat voor een, ik weet nog niet wanneer/welke kleur/hoe duur etc. Het wordt in ieder geval een Mini Cooper, de geweldigste auto die bestaat (in mijn ogen). En dan het liefst eentje uit de jaren 70 of 80, niet die nieuwe modellen.
Uh-oh... Ik had een Mini, en reed daar iedere dag die lullige 60 kilometertjes op de snelweg mee. Dat beviel me prima, tot ik in een hevige regenbui terecht kwam.... Ruitenwissertjes klapperden bijna van het voorruitje, de wieltjes konden al dat water niet verwerken en natuurlijk stond de hele berm al vol met van die patser (lees: modale) auto's die best door hadden kunnen rijden. Heb me vanaf dat moment nooit meer veilig gevoeld in de Mini en 2 maanden later hadden we dan ook de Golf.
Nu ben ik ondertussen al aan het 3e model Golf bezig en het bevalt me nog steeds prima. Volop ruimte, lekker vlot in het rijgedrag en bijna nooit pech, behalve als ik pech heb
![Grin ;D](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/grin.gif)
. Meestal is dat op de dag dat mijn ouders terugkomen van hun vakantie en ik de puinhopen van mijn thuisverblijvende broertjes nog een beetje wil wegwerken. In de afgelopen jaren is dat al 4 keer voorgekomen en dan ook niet zuinig: startmotor naar de kl*ten, as doormidden, motor opeens helemaal uit omdat er kennelijk een contactje losgeschoten was en koppelingsplaten kapot staan al op het lijstje.
(Leuk trouwens, dan sta je langs de snelweg op een prachtige dag met je beide benen uit de auto aan de passagierskant te wachten op een behulpzame ANWB-er, stopt er een politiewagen met zo'n agent die dan aan je vraagt:"En wat zijn wij hier aan het doen?" Natuurlijk antwoord je dan: "Nou meneer, ik dacht dat ik maar gebruik moest maken van dit weer in combinatie met de mogelijkheid om mijn passagiersdeur te kunnen openen om eens lekker mijn benen te luchten!" Agent was beetje geagiteerd daarna.... )