Auteur Topic: Hits Rapport  (gelezen 35963 keer)

simon lebon

• Gast
Hits Rapport
« Gepost op: 24-09-2003, 22:02:50 »
We laten al veelvuldig weten naar welke muziek we op ' t ogenblik luisteren, maar laten we met dit topic een stapje verder gaan... Vertel eens wat jullie van een recente hit vinden, geef 'n rapport (op 10 pt.) en kijk wat 'n andere er van vindt... Die mag dan op zijn/haar beurt weer een nieuwe hit in beeld brengen...

Ik open Hits Rapport met Aisha van Outlandish... Het nummer staat momenteel nr. 1 in vele hitparades.

Bij dit nummer krijg ik hetzelfde gevoel als bij Killing me softly van The Fugees indertijd. Ik mis de 'warme' vocalen van het origineel (in het eerste geval Roberta Flack - bij Aisha die van Cheb Khaled)... De song blijft natuurlijk overeind, zelfs overgoten met dat hippe sausje... Maar er wordt weinig toegevoegd aan het oorspronkelijke nummer en het ruikt dus een beetje naar platte commercie... Maar als de covers een toegangspoort bieden voor een jonger publiek naar artiesten van voor hun tijd, dan kan ik dit alleen maar toejuichen !

Aisha van Outlandish... krijgt een 6,5/10 van me...

De bedoeling is dus nu dat je deze song eveneens een beoordelingscijfer meegeeft en dan een nieuwe hedendaagse hit hier introduceert...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hits Rapport
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2003, 22:07:19 »
Een 7 krijgt dat liedje van mij. Het heeft iets speciaals maar is toch weer 1000 in een dozijn (of waren dat er minder... ::) ).

Nena en Kim Wilde - Anyplace, anywhere, anytime

Nena is weer uit d'r 99 luchtballonnen geklommen en heeft een nieuwe 'hit' (dat valt nog te bezien). Kim Wilde... ik ken haar wel maar weet het ff niet meer... Het liedje blijft in je hoofd zitten en het is zo mee te zingen (de drie woorden dan die steeds terug komen ;) )

7/10

simon lebon

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2003, 09:08:29 »
Twee popnymfen uit de jaren 80 verenigd ! (samen goed voor x-tal natte dromen toen, bedenk ik zo...  ;).)

Het originele uit '84 vond ik al maar middelmatig, deze remake lijkt me totaal overbodig... dus een 5/10.

Someday - Nickelback

Dan liever een portie stevige rock van de jongens van Nickelback, ben je meteen goed geluimd... Dit nummer verdient wel een 7, vind ik.

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2003, 11:42:10 »
tja niet helemaal geweldig maar toch goed...krijgt van mij een 7,5...
de nieuwe...

The Rasmus - in the shadows

die zou bij de meesten wel bekend moeten zijn en anders word ie dat de komende tijd zeker...gaat een vette hit worden namelijk dusjah die geef een 8

simon lebon

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2003, 13:05:23 »
molice, ik kende 'm dus niet... the rasmus uit finland... maar heb ondertussen 'n 3-tal keer beluisterd en klinkt idd niet slecht, fris geluidje wel... dus een 7,5.

white flag - dido

mooie & interessante vrouw vind ik dat... zeker 1 van de meest boeiende vrouwelijke vocalisten van dit moment. een dikke 8.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #5 Gepost op: 25-09-2003, 15:09:20 »
Dido is zeker een mooie vrouw, maar helaas blijft dat beeld van haar op de plee in de Eminemclip hangen  :-\ haar liedjes lijken veel te veel op elkaar, dus

6/10

Evanescence- Going Under

Hebben toch bewezen geen eendagsvlieg te zijn, dit nummer is nog beter dan hun eerste hit! 9/10!

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 25-09-2003, 15:32:23 »
tja ik moet zeggen dat dat idd een goed nummer is...een 8 dus

dan ff iets heel anders:

justin timberlake - senorita

ik ga dr geen cijfer voor geven maar er alleen de volgende veelzeggende vraag over stellen:

Mag je negatieve cijfers geven of stopt de telling bij 0?

Behoeft verder geen uitleg assume ik.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2003, 17:10:12 »
een 5, Wel aardig nummer maar niet al te goed

DJ Tiësto-Traffic

Opnieuw een verschrikkelijke goeie plaat van Tiësto

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2003, 17:53:39 »
een dikke 10, vandaar is Tiesto de nr. 1 DJ van de wereld.

Iorna- Papi chulo
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

simon lebon

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 25-09-2003, 21:17:40 »
Wat vind je er zelf van, Nos ? Want dat mag je er natuurlijk ook wel bij vermelden...

Zal wel aan mij(n leeftijd) liggen, maar dit soort dingen kunnen me niet meer bekoren... Misschien is de clip wil leuk, die heb ik nog niet gezien.. 4/10.

Sympathy for the devil - Rolling Stones

Tja, bijna zo oud als mezelf is dit nummer, maar opnieuw in de charts, dus mag ie er hier ook weer bij. Blijft echt een wereldplaat... 9/10.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2003, 21:23:18 »
okee simon zal het voortaan doen

niet echt mijn stijl en mijn tijdperk de Stones, dus een 6/10.

kim lian met teenage superstar

ik vind het een bout plaat en jij?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2003, 08:24:19 »
Vind het 3 keer niks

Numb-Linkin Park

Prachtig nummer van LP

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2003, 08:31:01 »
Mooie plaat, alhoewel je 'm niet te vaak moet horen. 7/10

Muse - Time is running out.

Heerlijke plaat, luistert goed weg, een heeft dat tikkeltje appart.
8/10

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2003, 11:32:41 »
Mooi nummer, ik heb zon idee dat Absolution een goede opvolger van o.o.s gaat worden. De clip is ook best wel gaaf :D
8.5/10

Thats what girls do - Bad candy

En dat vind ik dus weer helemaal niks... hun vorige plaat ging nog wel maar deze... ik bedoel de tekst alleen al  :-\
3/10

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2003, 14:43:00 »
Ken het hele lied niet en weet ook niet of Bad Candy nu de naam van de song of van de groep is maar klinkt als een 2/10

En dan nu een liedje dat jullie wel helemaal fout zullen vinden, maar het blijft echt de hele dag in mijn hoofd zitten dus het krijgt van mij een 8

Gareth Gates met Spirit in the sky

En ik vind de clip ook leuk  :-[
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2003, 15:04:50 »
van mij krijgt het een 5

chipz-chipz in black

persoonlijk vindt ik dit nummer mwaoh

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2003, 15:19:43 »
Oh, die vind ik echt grappig 8/10

Lumidee - Never leave you (uh-ooh)

Bah, rotplaat 2/10

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2003, 15:45:41 »
ow dat soort muziek is zoooo saai  >:( En theeft allemaal dezelfde boodschap/onderwerp: sex sex en sex
1/10 dus

Business - Eminem

Vind ik wel een aardig nummer, maar eminem hoeft van mij niet zo eigenlijk : 6/10

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2003, 17:57:53 »
Ik doe even lekker eigenwijs en gooi er een ouwetje doorheen, die ik zelf pas een week ken en die helemaal top is!

Maar eerst Eminem... altijd goed voor een 7

En nu de mijne: Cock Robin met The promise you made

een 10!!!
Augurken zijn net krokodillen!!!

simon lebon

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2003, 21:30:21 »
Eigenwijs, jij Robin ?...  ;)

Nouja, het gaat hier idd om hedendaagse hits, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Ik vind het trouwens een prima keuze en ik geef het ook wel 'n 8/10. Als je hier echt van houdt, kan ik je trouwens de hele CD aanraden, want die is echt goed. En die zangeres dan... (dat je me DAAR weer aan herinnert....)  ::)

Oya lélé - K3

Mijn dochter van 2,5 is er gek van. Maar als K3 eens gewoon naar Nederland zou willen emigreren... Nee, eigenlijk mag ik dat jullie niet aandoen...

1/10