In het filmpje zie je eerst 100 steden en daarna 100 jaartallen. Als je een schilderij ziet zoals Het Melkmeisje van Vermeer dan moet je het jaartal geven dat dat schilderij werd afgerond, zie je een schilderij of afbeelding van een gebeurtenis dan moet je het jaartal van die gebeurtenis geven, niet dat het schilderij/de afbeelding werd afgerond.
Ook hoor je 100 liedjes, daarvan moet je de naam van de artiest en van het liedje geven.BELANGRIJK: De liedjes zijn willekeurig geselecteerd en de liedjes die in het filmpje zitten zeggen niks over mijn muzieksmaak!
Omdat het nu heel erg is uitgelopen en 20 uur om nog 500 dingen te raden veel te weinig is stel ik voor om de deadline 24 uur te verschuiven. Enige nadeel is dan dat jullie minder tijd hebben tussen het einde van de opdracht en de stemming, want de deadline van de andere opdracht blijft hetzelfde.
Sorry, maar ik ben echt letterlijk dag en nacht ermee bezig geweest maar het lukt allemaal voor geen meter, is ook wat tussen gekomen persoonlijk, maar ik denk dat dit de beste oplossing is.