Ik begrijp die griepprik niet goed? ieder persoon van wie ik weet dat ze een griepprik laten zetten hebben,zijn er MEER ziek door Ik heb dat nog nooit laten doen en heb ook nog nooit de griep gehad. Een tip,(Swifty zal dit misschien niet graag horen),maar als we het haar niet zeggen,dan weet ze ook van niets. Een cocktail van Jupi,Bastos, en Belgische frituren,en je hebt nooit last van de griep
Ik ben ook niet zo'n voorstander van de griepprik. Er wordt wat griepvirus ingebracht, in principe te weinig om echt ziek van te worden, maar genoeg om je afweersysteem in actie te brengen. Daar kun je wel last van hebben. En als je pech hebt, komt er deze winter een griepgolf met een ander griepvirus, en ben je alsnog de klos.
Ik bied het mijn personeel ieder jaar gratis aan, maar geen van ons laat 'm zetten. En gelukkig is er ook vrijwel nooit iemand van mijn team geveld door een echte griepaanval.
Enne, die cocktail? Goed idee, ik zal alvast extra paracetamol en losec inslaan, dan ben ik maar voorbereid als jullie dat nodig hebben