Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Pasfoto's die worden afgekeurd omdat ze niet aan de eisen zouden voldoen, en er vervolgens achterkomen, dat ze gewoon geaccepteerd hadden mogen worden. Kost me onnodig 12 euro.Waar gaat het om? De foto's had ik nodig voor een brommerrijbewijs. Mijn certificaat was ik kwijt en moest vervangen worden. Dat het rijbewijs meer kost dan het certificaat (dat niet meer verstrekt wordt) is tot daar aan toe, maar dat foto's worden afgekeurd omdat de achtergrond te licht werd bevonden, gaat er bij mij niet in. Temeer, daar een bekende van mij in Uden ook een brommerrijbewijs had aangevraagd, en me heeft laten zien welke foto's bij hem WEL werden goedgekeurd.Daarbij komt nog: ik snap best dat de dit soort documenten minder fraudegevoelig willen maken, en dat het een Europese richtlijn is.Maar is de veiligheid van Europa er dan echt bij gebaat wanneer de achtergrond van mijn foto grijs is, in plaats van wit?
ik snap ook niet waarom die niet mocht
manlief die de wekker een half uur te vroeg zet zodat we om half zes al naast ons bedje stonden
misschien wou hij dat half uurtje wel samen
Dat balkje dat over de pagina meescrolt
Gebruik je IE 7?ik had hem ook geupdate naar IE 7 maar ik heb er hem net zo snel weer vanaf gegooid...wat en ellende is dat zeg!!
Ik heb even niks... Ook irritant als je even niks irritants hebt...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
943 gasten en 24 vaste bezoekers