onze freaking stagaire die te lui (of te dom) is om even de winkel door te lopen na 2 weken vakantie, waardoor alle klanten gefrustreerd raken, waarna ze ze naar mij doorstuurt!
en wie mag de klappen vangen? ik!
en klanten die zo allergruwelijk kunnen zeuren, over 10 cent die de kassa (!!) te veel aansloeg.
en vervolgens op luidruchtige toon voor mijn neus tegen niemand in het bijzonder te gaan zeiken dat dit zo slecht is, dat dit echt niet moet kunnen, hoe slecht onze winkel is en dat ze haar 10 cent wil! en hoeveel moeite ze daar wel niet voor moet doen (wachten tot mijn collega komt, die uit het magazijn moet komen voor haar freaking 10 cent, waarna ze alles retour moet nemen en opnieuw aan moet slaan...) jahoor, en het kost mevrouw de klant moeite~!
mevrouw de klant, in de winkel moest ik mij beheersen en vriendelijk blijven, maar knoop voor eens en altijd in je oren:
Z**K NIET ZO EN GA ZELF EENS ACHTER DE KASSA STAAN!zo, dat lucht op.