Ik ben het helemaal met je eens! Overigens wil ik dat type, geen supporters noemen hoor
Tja, ik heb net eens een kijkje genomen op het forum van Nancy,er was daar een Feyenoord-pipo, welke woorden die daar allemaal gebruikt heeft zal ik hier niet noemen.En of de Fransen hem snapten dat betwijfel ik . en dat was nog allemaal voor de wedstrijd. Over het voetbal zelf heeft die geen woord gesproken.
En dan zijn avatar
hij(of iemand anders) staat er naast een Feyenoordvlag met een bivakmuts op z'n hersenloze kop; precies een gek van Al-qaida pfffftttt die durft nieteens zijn gezicht laten zien.
Zelf post ik regelmatig op het forum van Heerenveen(Bakkertje,het is dus niet om Fries te leren,maar om te praten over het voetbal
) maar wij wisselen enkel wat info uit,daar beide clubs weinig van elkaar weten. Al keek men in het begin wat vreemd op;Heerenveen moest tegen een Franse club spelen,en plots zaten er enkele Vlamingen op hun forum
Maar zij vinden het leuk om iets over Lens te weten,terwijl ze het gewoon in het Nederlands kunnen vragen.