Ik heb ook geen mailtje gehad toen een post van mij gedelete werd.
Voor alle duidelijkheid: dat was dus niet in het topic dat ik hierboven aanhaalde, maar in een andere waar ik reageerde op een opmerking van Jane over onze nicks.Maar goed, daar gaat het eigenlijk ook niet om, want ik hoef niet persé mailtjes te krijgen.
Eigenlijk vind ik dat moderators alleen dienen over te gaan tot het deleten van posts in zeer uitzonderlijke gevallen en dan bedoel ik wanneer de inhoud echt niet door de beugel kan. En dan nog kun je die post misschien beter editen dan verwijderen. In ander gevallen kun je het n.m.m. beter aanpakken door de users (in het topic) te verzoeken ontopic te blijven of wat dan ook je bezwaar is tegen de inhoud van de berichten.
En waarom? Omdat het verwijderen van posts vaak niet begrepen wordt en meestal leidt tot nog veel meer offtopic reacties. Het plaatsen van een verzoekje om ontopic te blijven werkt bovendien 'opvoedend' omdat andere users het dan ook lezen en begrijpen wat de bedoeling is op dit forum.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, deze post is niet bedoeld als kritiek op dit forum of op de moderators. Ik vind het forum geweldig en de moderators doen goed werk!
Het is alleen mijn mening als toch ervaren internet-forum gebruiker en ik wil graag dat het forum gezellig blijft.