Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Nou niet echt een klacht maar meer een vraag...ik zie het topic: Prince is de mol nergens meer!!
ik heb dit reeds gemeld in topic "server error - deel 1" en ook op het "crew forum".....ik denk dat compuart nog niet langs geweest is vandaag :-/ nog even geduld dus....
Maar geen nood, want SuperAdmin lost't op
Was even een extra gecompliceerde reparatie want de topic bestond nog niet bij de vorige backup. Maar geen nood, want SuperAdmin lost't op
In andere woorden: Ik ga 's ff research doen op de YaBB support fora .
We hebben de C, we hebben de O, we hebben de M, we hebben de P, we hebben de U, we hebben de A, we hebben de R, we hebben de T...... COMPUART!!
Jij bent wel een fan van YaBB hè? Nou, ik kan je vertellen dat ik het hele weekend al bezig ben om PHP een beetje onder de knie te krijgen zodat ik op termijn over kan op SE (en op nog langere termijn op versie 2 die ook op MySQL draait). Maar jij gaat mij niet vertellen dat er een oplossing is voor het probleem van topics die verdwijnen omdat 50 mensen tegelijkertijd d'r mee bezig zijn... :p
Ik wilde effe melden dat we de nieuwe berichten in 't topic: 'Aanwijzingen naar WINAAR/VERLIEZER' niet meer te zien krijgen. Daarom heb ik per ongeluk weer iets dubbel gepost. Sorry!
nog ééntje Han13, dan mag ik je verwelkomen ik het godendom , de champagne staat klaar
Nou ik zit inmiddels al op 500 en ik ben nog steeds mol-professor. Dus laat die champagne nog maar effe dicht! :'(
wat krijg je eigenlijk na mol-god, mol-oppegod ofzo??
maar eh, ik wou ff melden dat ik bij dat hints gedoe ook geen nieuwe berichten te zien krijg, wel dat er nieuwe zijn, maar niet welke dat dan zijn
Maar de god met het meeste posts is natuurlijk wel de leider van de anderen mol-goden
Uhmmmmmmmm, wat 'n eigendunk Vlaming. Ik heb ineens niet meer zo'n positief beeld van je. Â
wat krijg je eigenlijk na mol-god, mol-oppegod ofzo?? maar eh, ik wou ff melden dat ik bij dat hints gedoe ook geen nieuwe berichten te zien krijg, wel dat er nieuwe zijn, maar niet welke dat dan zijn
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
999 gasten en 1 vaste bezoeker