We hebben een klein candy crush 'probleempje'. Ik speel het regelmatig op mijn ipad. Iemand anders logt regelmatig in op zijn facebook op mijn ipad. En op de één of andere manier is nu mijn candy crush gekoppeld gaan worden aan zijn facebook. Oftewel, hij is ineens ook op level 434, terwijl hij eigenlijk op level 3 of zo is, en net begint met spelen. Het verwijderen van candy crush uit zijn FB-apps en deinstalleren op de ipad helpt niet, als we candy crush weer installeren en koppelen is hij nog steeds op level 434. En ik weiger om candy crush uit mijn facebook apps te halen, ik ga niet weer vanaf nul beginnen. Iemand een idee hoe we zijn score kunnen resetten?
Ik heb hetzelfde probleem al gehad met de Uno app volgens mij
Hoe het veroorzaakt wordt weet ik niet, maar ik vind het iig raar dat het gebeurt.
Ik heb het met uno als volgt opgelost gekregen. (Het is nogal ingewikkeld, dus ik hoop dat ik het goed uitgelegd krijg
)
- Staat je fb app nog open? Meld je daar dan af en verbreek ook je verbinding met facebook op de candy crush app. Staat je fb app niet open, dan moet je enkel je verbinding met fb in de app van candy crush zelf verbreken.
- Vervolgens meldt de persoon die normaal in level 3 staat zich aan op de fb app. Daarna gaat hij terug naar de candy crush app en koppelt hij zich daar terug aan fb. Ik denk dat hij dan normaal terug in level 3 moet staan.
- Als jij dan wil spelen, meldt je hem weer af, log jij je in in de fb app en vervolgens koppel jij je terug aan fb in de candy crush app en dan heb jij normaal weer jouw spel denk ik.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat je het zo opgelost krijgt want het is inderdaad een vervelend probleem.