Mensen, eigenlijk wilde ik hier geen apart topic voor openen, maar het is misschien dan toch handiger dat wel te doen. Aktiviteiten plannen voor een grotere groep: ik heb het een paar keer gedaan, het vergt wel ontzettend veel tijd. Een reunie, bijvoorbeeld, kostte mij driekwart jaar, terwijl ik eerst dacht dat in 3 of 4 maanden rond te hebben.
Ik kan hier in het kort alvast aangeven wat ik van plan ben, en waar ik dat wil gaan doen, en vooral ook: wanneer. Ik heb dus de ervaring om aktiviteiten voor een wat grotere groep lang vantevoren te plannen. En dat doe ik nu dus ook.
Ik richt me voor de periode op maart/april 2004, lokatie: Den Bosch. Die stad is gemakkelijk vanuit alle uithoeken te bereiken, en het is handiger om daar dan iets af te spreken, in plaats van in Middelburg, Maastricht, Groningen of Den Helder.
Wat ben ik van plan? Zoals de titel van dit topic al zegt: een oriëntatietocht. Ik heb er in het verleden een paar georganiseerd, en ik kan dus uit eigen ervaring zeggen dat het heel wat bloed, zweet en tranen kost om dit voor enkele tientallen personen te doen. Het is een stuk lastiger dan bijvoorbeeld een reunie, maar het is leuk om zoiets voor anderen op poten te zetten.
Oorspronkelijk was ik dit in het najaar van plan, maar ik vind het gewoon nu al te kort dag. September is te vroeg, oktober: dan hebben veel mensen herfstvakantie, en dan zitten de voorbereidingen voor de feestdagen er alweer tussen.
Ik ben van plan om met groepjes van 3 personen te gaan werken, en dan 10 tot 12 groepjes te kunnen samenstellen. Gezien de uiteenlopende samenstelling van leeftijden, lijkt het me handig om mij een paar dingen van jezelf te laten weten. Dat hoeft nu nog niet, geef alleen maar even aan of er belangstelling is. Vandaar ook dat ik de periode al heb doorgegeven: maart/april 2004.