Deel 2:
12. Bij het eerste hiernamaals in de kwartfinale was het kiezen tussen LdH en Swifty. Ik wilde toen Swifty vooral weg hebben omdat ik haar als bedreiging zag om de samenwerking tussen Nieky, Next en mij uit elkaar te drijven. Daarnaast ging ze voor koffer 1 en daardoor kon HIDM niet weggestemd worden als Go ahead nog in het spel zat. Dat laatste maakte mij verder niet zoveel uit, maar door Nieky en Next te overtuigen om op Swifty te stemmen zou Go ahead mij alleen maar meer vertrouwen. En ik zat ondertussen ook rustig mee te denken in al zijn plannetjes.
13. Tijdens de Geit kon ik twee plaatjes niet vinden. De eerste naam gaf Go ahead mij en om niet te laten blijken dat ik de plaatjes via Google afbeeldingen zat te zoeken
, vroeg ik ook wat andere namen aan hem. Hij gaf me toen ook een verkeerde naam, dus ik begon hem een beetje te wantrouwen.
En toen ik zei dat ik nog één van de 100 namen nodig had (maar deze eigenlijk al wist), wilde hij in ruil voor deze naam alle 100 namen hebben. Ja ammehoela, Go ahead.
Daarna wilde hij in ruil voor het aantal namen dat hij mij had gegeven hetzelfde aantal namen van mij terugkrijgen. Dus toen heb ik de laatste serie maar offline gedaan en de enige die ik niet kon vinden aan Next gevraagd, die me mooi het antwoord gaf. In eerste instantie had ik trouwens die knakker van Faithless fout ingestuurd omdat ik iets te snel had gezocht op Wikipedia. Dat was zowaar één van de weinigen die ik echt kende.
14. Er was vrijwel geen communicatie in de samenwerking met 5, maar LdH kwam elke keer trouw terug als er een hiernamaals aanbrak. Ook toen we nog met z'n zessen over waren, vroeg hij of we al wisten op wie we gingen stemmen.
15. Bij de Geit wilde ik voorkomen dat Go ahead immuniteit zou krijgen, omdat ik a.d.h.v. de teksten onder de koffers dacht dat er alleen nog één hiernamaals was na de test. Ik was ook niet helemaal wakker toen.
Aanvankelijk wilden we dus op Go ahead stemmen en stelde ik aan LdH rustig het plan voor om met ons mee te stemmen, maar hij reageerde daar niet op en speelde even later de staf van Next weg. Kort voor de deadline vertelde Next me dat hij van D*N had gehoord dat er nog een hiernamaals was, dus toen besloten we toch om LdH weg te stemmen vanwege zijn enorme hoeveelheid dolken. Als ik dit laatste eerder had geweten, had ik dat voorstel om Go ahead weg te stemmen natuurlijk nooit gedaan aan LdH. Want het was inderdaad wel smerig, zoals Next zegt. Excuses nog hiervoor, LdH.
16. In Mario Kart heb ik Nieky en Next voorgesteld om Go ahead eruit te werken zodat hij geen immuniteit kon halen en even later ook om HIDM dat spel uit te werken. Doordat Nieky niks aan HIDM wilde geven, hoefde ik ook niks aan Go ahead te geven. Dus dat kwam me wel goed uit.
17. Bij de exit van Go ahead heb ik geen enkele dolk ingezet.
Next had al vrij vroeg 4 dolken ingezet op Go ahead, dus die wist al hoe laat het was. Vervolgens vroeg Go ahead me om in te zetten op Nieky, maar ik had toch echt geen dolken meer. Vermoedelijk was hij zijn telraam kwijt, want ik had eerder nog aan hem doorgegeven hoeveel dolken ik had en hij wist hoeveel ik telkens had ingezet. Speciaal voor Go ahead: 6-3-3=0.
Ik was nog wel even bang dat sNieky op mij ging inzetten (en niet onterecht blijkbaar
), maar ik heb hem toen maar een steen beloofd die ik overigens nooit heb gegeven. Toen Go ahead eruit lag, heb ik het hele verhaal maar gelijk opgebiecht omdat ik het lullig zou vinden als hij zijn stenen aan mij zou doorgeven. Ironisch is dat ik ze uiteindelijk allemaal wel heb gekregen.
18. Vóór het maken van de test had ik de afleveringen alleen even vluchtig doorgelezen.
Ik dacht dat steeds later wel te doen, maar dat heeft me uiteindelijk heel wat tijd gekost bij het maken van de test. Ik kwam er ook toen pas achter waar die 2 dolken verborgen zaten.
19. Ik dacht dat het geheim van Gizeh zou zijn dat D*N eigenlijk Todd heet, hier regelmatig foto's van z'n neefje plaatst en een hele grote neger is die op vrouwen valt.
20. Ik vond het jammer dat ik geen enkele keer heb kunnen samenwerken met Starlight.
We hebben elkaar het hele spel niet eens één pm gestuurd.
21. Ik flik zulke kunstjes als bij Go ahead natuurlijk alleen bij hem. Ik wilde natuurlijk wel een eerlijke finale en het dit was ergens ook heel verleidelijk om te doen.
Als ik het spel had gewonnen, had ik het denk ik zelfs nog leuker gevonden om Go ahead op deze manier in de maling te hebben genomen dan dat ik zou hebben gewonnen.
22. Ik ben zeer betrouwbaar.