Tyson 3.0 is best leuk. Ik denk dat we voor het eerst in zijn drie seizoenen een meer serieuze kant van hem te zien krijgen. Ik dacht dat het lief was dat hij aan Rachel vroeg of ze plezier had gehad en het was ook wel mooi om wat emotie van zijn kant te zien. Verder blijft hij toch grappig met zijn cupcake riem
De Vytas-Aras verhaallijn blijft leuk en ze zijn dan ook wel favorieten voor mij (ook om te winnen). Vytas cheapshot was best geniaal en de broers blijven gewoon awesome.
Katie en Ciera vond ik trouwens erg zwak in de opdracht.
Ook ben ik blij dat we wat meer van Hayden te zien hebben gekregen, ik denk dat hij het echt heel goed kan doen. Vooral ook als een van de betere BB winnaars. Alleen jammer dat hij een van de saaiere BB-spelers is. Mensen als Will, Dan en Danielle R. waren naar mijn mening een stuk interessanter geweest om als eerste de oversteek te maken van BB naar survivor.
Verder was John eruit stemmen... dom. Ik snapte Brad totaal niet in zijn logica maar om heel eerlijk te zijn heeft John zijn idolclues ook niet slim gebruikt. Als iedereen weet dat je de clue hebt moet je hem gewoon delen (iig met de mensen in je alliantie). Had even de hoop dat Brad eruit gestemd zou worden, maar helaas het werd een gewone blindside en geen epische
Het denk ik ook wel duidelijk dat Brad denkt dat hij de controle heeft maar ik heb het gevoel dat het meer bij Caleb en vooral Vytas en Hayden ligt.
Trouwens wel benieuwd wat John of Candice doen als ze een clue winnen, ik denk dat ze het niemand gunnen
Dan Colton... Ik vind het jammer, zeker van een returnee maar ben niet super verbaasd. Het was kinderachtig en ik denk dat het ook wel duidelijk is hoe weinig Colton van het spelletje begrijpt door te denken dat het spel niet gespeeld word in zijn kamp.