Ik heb de aflevering nog niet weer terug gezien, maar volgens mij zag ik duidelijk dat Vytas de puzzel eerder oploste dan Tina, maar dat zij eerder riep dat ze klaar was. Geen idee wat de regels daaromtrent zijn.
Trouwens mag je eigenlijk wel iemand anders helpen in de challenge? Laura M was al _uit_ de challenge. Jullie gaan nu uiteraard allemaal roepen dat dat wel mag. Maar stel nu de volgende situatie. We doen met 3 man de proef dat je je tussen 2 palen met smalle randjes moet klemmen (auw voor de voetjes) en je moet steeds lager op een smaller randje staan. Ik spring naar beneden en ben uit de challenge en ga naar de persoon naast me en ga onder hem staan zodat hij feitelijk op mijn schouders kan rusten. Mag dat dan ook? Lijkt me niet. Het is een individuele challenge, dan moet je die ook individueel doen. Er zijn immers ook teamproeven.
Hayden was overigens briljant in zijn gelaatsuitdrukkingen toen ze met Tyson stonden te praten. Wat een acteur. Ik ben ervan overtuigd dat Tyson hem op dat moment wel geloofde. Toen Caleb en Hayden terug liepen van dat gesprek gaf Hayden ook al aan dat hij dacht dat Tyson hem geloofde. Hij weet vast uit ervaring hoe geloofwaardig hij kan liegen. Dat was erg leuk!
Overigens vraag ik me wel af waarom Catshee Hayden zo hoog op zijn lijstje zet als je ziet dat het pact Tyson, Monica, Ciera, Gervase stand heeft gehouden. Als dat nstand houdt komt hij niet in de finale. Aan de andere kant is het misschien wel lekker om mensen als hem en Tina naast je te hebben in de finale omdat die beiden al eens 1 miljoen hebben gewonnen.