?Hoe bedoel je, pas om vier uur morgenmiddag??
?Sorry, ik kan er ook niks aan doen, en nu moet ik de mevrouw achter u helpen, daahaag? en Lodewijk wordt uit de rij geduwd en in zijn irritatie sluit hij meteen weer achteraan. Met al die bewaking kan hij moeilijk geweld gebruiken. Al jeuken zijn handen nu wel heel erg.
Rougekapje, die de bewaking over bodejos op zich had genomen, was druk bezig haar nagels te verven met een felrode kleur, toen opeens bodejos verdwenen was. Binnensmonds vloekt ze even en gaat opzoek naar hem.
Bodejos rent door de vertrekhallen van schiphol als hij opeens een tas ziet met een tijgerpatroon. Hij kijkt nog eens goed en jahoor, zijn vermoeden was goed, tot zijn verbazing stond daar Tijgertje! Hij rende naar haar toe. ?Tijgertje, ik zit achterna gezeten door Lodewijk? Tijgertje reageert verbaasd ?Lodewijk, de maffiabaas??
?Ja, ik leg het later wel uit, kun je me helpen?
?Nou, ik weet niet of ik dat wel kan hoor?
Bodejos wordt ongeduldig
?Komop, dat kun je best?
??5000?
?euh?
?graag of niet?
Bodejos moet wel accoord gaan. Opeens is Tijgertje verdwenen, en hebben Lodewijk en Rougekapje hem weer gevonden. ?Zo, dus jij dacht er tussenuit te knijpen he? Mooi niet, jij gaat mee naar De Master?
Ondertussen zit Tijgertje in de toilet met een laptop op haar schoot. Ze is klm.nl aan het hacken. Na tien minuutjes geeft de site eindelijk mee, en ze komt erachter dat dhr. En mevr. Mozart hun tickets nog niet hebben opgehaald. Ze pakt haar telefoon en stuurt Bodejos een smsje. Opeens hoort ze een pistool doorgeladen worden.
?km zo nrGate 13?
Bodejos? telefoon staat gelukkig op trillen. Hij ziet het sms-je en op het goede moment rent hij weg met rougekapje en Lodewijk allemaal achter zich aan. Hij rent en rent en rent maar komt maar niet van ze af, maar opeens ziet hij de perfecte gelegenheid. Een demonstratie vanwege het afschaffen van ?Wie is? de mol?! Hij rent de groep demonstranten in, en zo raakt hij zijn achtervolgers kwijt.
?Hacker, kom met je handen omhoog uit dat toilet!?
In plaats daarvan pakt Tijgertje haar eigen pistool, schiet driemaal door de deur heen, en hoort ze alledrie neervallen. ?hmm, mooi gedaan? mompelt ze in zichzelf.
Jos en Tijgertje komen elkaar tegen bij gate 13, alwaar Tijgertje de kaarten ophaalt. Deel 1 van haar plan is gelukt.
In het vliegtuig vertelt Bodejos uitgebreid over hoe bang hij is geworden van Lodewijk, en hoe raar hij het vindt dat hij weer terug is in dit wereldtje.