In de tempel van Jokivin.....
Maapie: Euuh...hoogheid! Milk en ik hadden een verzoekje, wij eeuh....
Milk: Het is nogal saai hier, er gebeurt hier zo weinig. Wat kunnen wij hier tegen doen.
Jokivin: Vrees niet langer, slaven van 't leven. Binnenkort zal de vijand ons aanvallen. Het moment is gekomen en uur 'U' is aangevangen. Het is tijd om ons klaar te maken voor 'Nirvana'
Maapie kijkt geschrokken.
Milk: Nirvana? Hoe zullen wij het bereiken.
Jokivin: Kom mee naar mijn achterkamer. Daar liggen alle benodigheden.
Inmiddels in het huis van Shadia....
Shadia: Marc? Wat een plezante verrassing.
Marc: Ik kwam afscheid nemen. Na het vertrek van Ferdi en Nico voel ik me hier niet langer gelukkig. Ik heb ontslag genomen.
Shadia: Wat? Dat kun je niet menen! Wanneer vertrek je?
Marc: Ik heb mijn spullen al gepakt. Ik ga naar Italië. Mijn broer werkt daar en ik kan bij hem in de zaak werken.
Shadia: Marc.....wat doe je me aan. Steeds meer van mijn vrienden vertrekken.
Marc: Het leek allemaal zo mooi. Malcolm, Jos, Elmar en ik, met zijn 4-en zou het grote geld binnenstromen, maar het was allemaal maar een illusie.
Shadia: En nu ga je weg....zomaar!
Marc: Wat is er hier nog voor mij? Ooit begonnen we als 8 vrienden, maar langzamerhand zijn we uit elkaar gegroeid. Ik ben al bij Angela en Elise langs geweest.
Shadia: Italië is ver weg. Heb je geen geld nodig. Ik kan het je geven. Ik heb nog genoeg over van mijn miljoen.
Marc: Dat is heel aardig van je, maar ik kan het niet aannemen. Het ga je goed, Shadia Bellafkhih!
Shadia: Tot ziens, Marc!
In het ziekenhuis.....
Intikker: Grrmmbll.....nog een half uur wachten, zegt ie! Ik wacht al dagen op de uitslag.
Bertha531: Bertje wil spelen!
Tijgetje: Goed, mamma gaat wel even met je naar de kinderafdeling.
(Tijgetje en Bertje gaan weg (wat groeit dat ventje hard hé? :p)
Dokter: Ah, de heren Langenberg en Intikker?
Intikker: Klopt!
George: Klopt!
Dokter: U heeft lang op de uitslag moeten wachten, maar het antwoord zit in deze envelop.
George wil de envelop open maken.
Intikker: Zullen we niet op Tijgetje wachten?
George: Goed......
In de tempel, in een ondergronds keldertje.....
Jokivin: Hier op deze schaal liggen 4 besjes. Deze besjes zijn de orginele besjes uit 'Blue Lagoon 1' niet uit '2', want dat was een goedkope ripoff! Eet, opdat u in 'Nirvana' zal kome.
Milk: Voor altijd slapen.
Maapie: Het is zover.
Jokivin: Wacht....als eerste zullen wij Cleo brengen in eeuwige Nirvana.
Buiten de tempel hebben inmiddels dr. Giorgio, Dopey, Bodejosm43, Mollemans, Ambijans, Low Profile en Test zich verzameld.
Ambijans: Okee, mannen. Het is tijd om te enteren.
Giorgio: Goed....we gaan ons verspreiden. Dopey, geef over 2 minuten het teken...
Ambijans en Bodejosm43 zijn inmiddels als eerste al binnen door het kelderraam.
Dr. Giorgio, Test, Low Profile en Mollemans stellen zich om rond om het huis en wachten op het teken van Dopey....
Dopey: NU!
De 4 mannen stormen binnen door het raam. Test rent naar de deur en opent de deur voor Dopey.
Dopey: Okee, mevrouwtje Jokivin het spel is uit....
Allemaal:
Ambijans: Ze zijn er niet!
Geluid: MWAAW MIAUW!!
Test: Ze zitten hier onder, to the batmanbassment!
Het 6-tal rent naar beneden en zien daar de slapende 4.....
Bodejosm43 rent naar Maapie toe.
Dr. Giorgio: Zijn ze.....zijn ze dood?
(De camera verschuift van het slapende gezicht van Milk naar het geschrokken gezicht van Giorgio en dan naar het slapende gezicht van Jokivin)
Wordt Vervolgd!