Welkom bij The Biggest Loser! Doordat Pac-Mol wegens privé redenen helaas moest stoppen met het spel, zijn er nog 15 kandidaten over. Geen even aantal, vandaar dat we naar een ander programma zappen dan oorspronkelijk bedoeld.
In The Biggest Loser wegen jullie allemaal 100 kilo. Dringend tijd om af te vallen dus!
Dat gebeurt als volgt:
1. Er wordt aan dit topic een poll toegevoegd met de vraag ‘Wie verdikt?’ Degene met de meeste stemmen krijgt op het eind 3.5 kilo erbij, degene met de 2e meeste stemmen 3 kilo, dan 2.5, 2, 1.5, 1 en 0.5.
2. Wie een foto van zichzelf durft te posten in een sport outfit en met een blad papier met daarop “The Biggest Loser” en je nickname geschreven, verliest sowieso 1 kilo omdat die zogezegd gaan sporten is. Je mag het blad papier voor je gezicht houden als je anoniem wil blijven.
3. Door om ter snelst een woordzoeker op te lossen. Vanaf morgen kan je me pm'en als je me online ziet. Ik stuur je dan een woordzoeker door en vanaf dat moment begint je tijd te lopen. De snelste verliest 5 kilo, dan 4.5, dan 4, 3.5, 3, 2.5, 2, 1.5, 1 en 0.5.
4. Jullie moeten uiteraard ook eten, anders blijf je niet leven. Ik post elke dag verschillende soorten eten. Ieder moet een gerecht kiezen. Wie eerst komt, eerst maalt. Afhankelijk van het aantal calorieën, gaat er 0.5 t/m 3.5 kilo af of kom je 0.5 t/m 3.5 kilo bij. Of er komt 0 kilo bij. (dus bij het eten met de meeste calorieën krijg je er 3.5 kilo bij, de op één na meeste calorieën komt er 3 kilo bij, dan 2.5, 2, 1.5, 1, 0.5, 0, 0.5 kilo eraf, 1 kilo eraf etc... tot de minste calorieën waarbij er 3.5 kilo af gaat). Al het eten is dezelfde hoeveelheid. Dus het is niet dat er op de ene foto 100 frambozen staan en op de andere één aardbei dat de aardbei automatisch beter zou zijn omdat dat er maar eentje is. Nee, het gaat altijd om dezelfde hoeveelheid (want ik heb de calorieën opgezocht en daar staan ze ook per 100 gram ofzo omschreven, zodat je het kan vergelijken)
D*N, omdat jij de kijkcijfers hebt gewonnen, ben jij al 1 kilo kwijt en weeg je dus nog maar 99 kilo!