Hierbij een gehele uitleg over het spelverloop. Ik heb hem ook in de eerste post gezet, voor jullie referentie.
Wegens onduidelijkheid pas ik het op de eerste post aan: Wat moeten jullie doen?
- Jij en je partner krijgen eerst elk een aanwijzing. Leg die samen en je weet waar je heen moet.
- Zoek vervolgens een vlucht vanaf Schiphol die op maandag 11 februari vertrekt (gewoon zodat iedereen op dezelfde dag vertrekt). Je hoeft je hiervoor NIET te haasten, want hoe snel je die vlucht vindt, dat maakt niet uit. Het is zaak om een vlucht te vinden die ZO VROEG MOGELIJK ARRIVEERT. Want je aankomsttijd is de starttijd van jouw race! Stel je komt aan om 10u05, dan is dat jouw starttijd.
- Als je me de vlucht én een link naar de locatie op Google Maps hebt doorgestuurd, ontvang je een opdracht (Roadblock/Detour/...) Die opdracht gaat WEL op tijd. Stel jullie doen anderhalf uur over een opdracht, dan wordt die tijd bij je oorspronkelijke aankomsttijd geteld en sta je dus op 11u35.
- Na de opdracht, krijgen jullie nieuwe aanwijzingen. Jullie moeten dan vanuit de luchthaven waar jullie vorige keer aangekomen waren, vertrekken naar een luchthaven vlakbij de nieuwe bestemming en me weer een Google Maps link doorsturen. Je kan pas vluchten boeken vanaf het tijdstip waar je dan zogezegd zit. Stel dus dat jullie na die anderhalf uur opdracht op 11u35 zitten, kunnen jullie vluchten zoeken die vertrekken VANAF 11u35. Vinden jullie bvb een vlucht die vertrekt om 12u10 en aankomt om 15u15, dan is jullie nieuwe tijd dus 15u15. Hoe sneller je een opdracht doet, hoe vroeger jullie weer kunnen vertrekken en hoe groter jullie voorsprong is.
- Op de nieuwe locatie krijg je weer een opdracht enzovoorts, tot jullie bij de Finish zijn. Dan reken ik uit wie op welke tijd bij de Finish is aangekomen en weten wie de winnaar is en wie laatst is.