Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Zijn er meer KPN-klanten die de site www.realityworld.org en de onderliggende pagina's niet kunnen bereiken? Dit is overigens geen bug in Realitynet, maar ik krijg steeds foutmeldingen als ik een RW-pagina wil bereiken. Heb er al mailcontact over met KPN maar die zeggen dat het niet aan hen ligt. Dus voor dat ik er maar eens een telefoontje aan ga wagen, misschien wel handig om te weten of er meerderen zijn die er last van hebben !
Ik heb er ook last van.
als ik naar het realityworld board wil gaan dan krijg ik elke keer een fout. en ook als ik bijv. het topic over road rules wil openen. Maar sub dingen als survivor kan ik zonder problemen openen...
Mijn PM-email-notificaties doen het niet meer
Hmmm, ik zal het wel eens proberen, maar ik blijf het vreemd vinden dat dat dan opeens, van het een op ander moment misgaat...
Ik probeerde t chatprogramma te downloaden maar toen ik op het linkje klikte werkte dat niet..Ik kreeg een soort errorKan er iemand naar kijekn of t aan mijn pc ligt of dat er probleem ergens anders aan ligt...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
658 gasten en 4 vaste bezoekers