Jongens, jongens...
wat een discussie om niks.
zoals ik t zie, is er een probleem. in IE7 wordt de pagina niet correct weergegeven. dit kan verholpen worden door een simpele update. dit wordt vervolgens gewoon geweigerd?? en de persoon in kwestie wordt vriendelijk verzocht om dan maar een andere browser te gebruiken.... sorry hoor, maar daar kan ik echt niet bij. je kan toch niet zeggen tegen mensen die (om hun eigen redenen) IE7 kiezen als browser, sorry maar dan moet je maar wat anders gebruiken..? dat is discriminatie. en dat mag niet in ons prachtige land. een forum is er voor zijn gebruikers, en een forum moet het voor alle gebruikers mogelijk maken om er fijn te communiceren met zijn of haar medemens. dit mag niet gedwarsboomt worden door iemand die zijn persoonlijke voorkeuren aan iedereen wil opdringen.
het maakt dus niet uit of IE7 nu wel of niet een goede browser is. als we daarover gaan beginnen... mensen gebruiken het, en zolang mensen het gebruiken, moet er rekening mee worden gehouden.
Tsja, inderdaad wat een discussie om niks!!!
Het is zo jammer dat er nog steeds bezoekers zijn die denken, dat ze met hun vingers kunnen knippen als hen iets niet zint. Vergeten wordt dat deze site, zoals zo vele op het net, gerund wordt door vrijwilligers, die het als hun hobby beschouwen. Vele uurtjes van hun vrije tijd besteden ze om met elkaar een leuke website te maken. Aan die vrije tijd zit een grens.ze kunnen niet altijd alles voor elkaar krijgen, op het moment dat ze dat graag zouden willen.
Iedereen die dit leuk vindt mag gratis en voor niks meegenieten van deze hobby. Daarbij voldoen ze niet alleen aan hun eigen wensen voor de site, maar ook, als het past binnen de format van Realitynet, worden er wensen van de bezoekers gehonoreerd. Ik begrijp best dat het niet mooi staat dat het menu niet correct wordt weergegeven, maar is dat zo verschrikkelijk belangrijk? Is daardoor alles waar RN om draait daarom minder leuk? En mag een bezoeker
eisen dat dit gefixt wordt. Wordt er voor betaald om een correct gegeven menu te mogen zien? Nee dus..... Ik adviseer D-Jet en Dragonrider dan ook hun energie niet te verspillen aan een ergernis die er niet toe doet. Dat is zonde van die energie, die je beter kunt gebruiken om andere dingen te doen. Als dat menu echt zo onoverkomelijk is voor jullie is het misschien beter om maar niet meer hier te komen. Hoewel je dan door je ergernis de vele leuke aspecten van RN aan jezelf ontzegd.