Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 63734 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #180 Gepost op: 7-07-2003, 19:19:13 »
Dag 15: 6 uur later is iedereen al weer wakker. De spannende dag is aangebroken. Annemieke is weer als een gek aan het werk gegaan om haar vaardigheden te verbeteren. Pino maakt als vanouds het ontbijt klaar. Intikker en Han13 ruimen de rotzooi op, Compuart en Tijgetje verscharen zich achter de tv om 'Seabert' te gaan kijken en Malcolm frist zich op in de badkamer.  Terwijl de heren aan het werk gaan, blijven alle dames thuis om die dag nog eens goed aan hun vaardigheden te gaan werken. Een van hen zal er immers morgen niet meer bij zijn. De dames eten wat, douchen wat en ruimen (een klein beetje) de boel op, maar ze storten zich vooral op hun vaardigheden, want 10 punten. Dat kan cruciaal zijn. Pino is de enige die reageert op de bel. Ze is het gitaar spelen moe en is toe aan afleiding. Het is LC, de enige zoon in de familie Bora (adoptie-broertje Robbie dan niet mee meegerekend). Pino nestelt zich voor de tv en kijkt naar een herhaling van Widm III. Pino en LC kunnen het goed met elkaar vinden, maar dan vindt Pino het weer tijd om aan haar vaardigheden te gaan werken. Ze kan niet bij de anderen achter blijven. Intikker is dan ook weer thuis gekomen. Malcolm en Compuart komen later ook weer thuis. Malcolm is gepromoveert tot webmaster. Hij moet wel 's nachts werken, maar dan maakt hem niet zoveel uit. Compuart baalt ervan dat de baas weer Malcolm heeft voorgetrokken en dat hij in het stof moet bijten. De 3 heren zijn druk bezig met het huishouden te doen zodat de vrouwen zich kunnen concentreren op hun vaardigheden. Om 17 uur komt de carpool voor Malcolm. Hij moet alweer aan het werk. 'Mole Brother' verbiedt het, want 's avonds is de live-uitzending en daar moet hij bij zijn. Om half 6 vinden de dames het wel mooi geweest. Malcolm heeft het avondeten dan al klaar en iedereen verzamelt zich in de keuken, ook LC. Om 18 uur schalt de stem van 'Mole Brother' weer door het huis. Het is tijd voor de stemming en er wordt begonnen met Annemieke dan Intikker, Tijgetje, Malcolm, Pino, Compuart en als laatste Tijgetje. Ondanks dat de mannen sowieso doorgaan naar volgende week mag er wel op hen gestemd worden, ook als is dat tactisch gezien niet logisch. Ook deze week krijgen ze een bonus van 1000 euro zakgeld, van dat geld moet in ieder geval een klerenkast worden gekocht. Wel moet LC naar huis gestuurd worden, want dit is alleen voor de bewoners. Dan vertrekt Annemieke naar de badkamer/dagboekkamer en begint Han13 met haar inkopen. De klerenkast wordt gekocht, de laatste ramen worden in het huis gezet en de kamers worden opgefleurd met wat lampen. Ze koopt ook nog een spiegel zodat er ook aan de vaardigheid 'charisma' kan worden gewerkt en ze vervangt de oude oncomfortabele bank voor een mooiere donkerblauwe. Dan is er helaas geen geld meer om de klusjesman te betalen en als betaling neemt de klusjesman de douche mee. Dat betekent dat de bewoners een hele dag niet kunnen douchen morgen! Vlak voor de stemming, wel eigenlijk zijn de stemmingen al begonnen, besluit Malcolm nog te zeggen tegen Pino dat hij zal denken aan wat Pino zei over Tijgetje in zijn stemming. Pino reageert blij en denkt dat Malcolm haar een negatieve stem gaat geven. Intikker knuffelt nog even stevig met Tijgetje en zegt dat het allemaal wel goed zal komen en dan is het 8 uur...

Met de 4 dames in het midden begint dan uiteindelijk de live-show.

'Welkom allemaal bij alweer de tweede liveshow van MoleBrother. Ik ben uw host van vanavond 'Chriz'. Wat is er toch veel gebeurd afgelopen week. Pino moest verder zonder haar maatje D**n, een beginnende romance, het leren van vaardigheden en het leren kennen van de buren. Vandaag hebben wij voor u een bruisende live-show met onder andere een interview met D**n en natuurlijk zal er vandaag weer een moeten afvallen, een van de dames welteverstaan. We gaan eerst even praten met D**n.

Chriz; 'D**n, niemand anders als jij weet hoe het is om in het huis te zitten. Is het fijn om weer terug te zijn?'
D**n; 'Het is erg dubbel. Natuurlijk had ik graag gebleven en die hoofdprijs gepakt en de anderen beter leren kennen, maar ik denk dat maar weinig mensen beseffen hoe slecht leven wij hadden, vooral de eerste week, geen douche, geen vloer, maar gras onder je voeten. Verschrikkelijk!'
Chriz; 'En dat was te merken aan de bewoners'
D**n: 'Oja, vaak hing er een nare sfeer, iedereen was knurftig en asociaal tegen elkaar. Dat is deze week al wel verbeterd.'
Chriz: 'Mis je ze?'
D**n: 'Ik mis vooral Pino heel erg, de rest kende ik nog niet goed genoeg.'
Chriz: 'Hoe is het je vergaan na je het huis hebt verlaten?'
D**n: 'Ik ben deze week erg druk geweest. Een Franse strandvolleybalclub heeft gevraagd ook ik voor hen wil spelen. Zij zijn Europese top, dus ik denk dat ik dat ga doen. Het is tijd om verder te gaan.'

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 7-07-2003, 19:19:37 »
Chriz: 'Denk je de anderen ooit nog weer te zien?'
D**n; 'Zeker weten!'
Chriz: 'En de laatste vraag, wie denk je dat er gaat afvallen vandaag en waarom?'
D**n; 'Ik denk dat Han13 gaat afvallen, het zal erg nipt worden, maar zoals we vorige week al hebben gezien, ontbreekt het haar aan populariteit.'  
Chriz: 'Goed, bedankt dat je even langs kwam en succes in Frankrijk! Dan gaan we nu live overschakelen naar het huis. Goedenavond bewoners!' 'Hoi Chriz!' 'Goed, dan gaan we beginnen. Ik begin met het oplezen van jullie behaalde punten bij de vaardigheden:

Compuart: 30 punten
Malcolm: 30 punten
Intikker: 40 punten
en nu de 4 belangrijksten voor vanavond:
Han13: 40 punten
Pino: 70 punten
Tijgetje: 60 punten
Annemieke: 60 punten

Dat valt nogal tegen, Han' Han: 'Ja, man. Ik dacht dat ik veel meer vaardigheden had, maar er is nog niks verloren, ik moet hopen op veel positieve stemmen en geen negatieve stemmen. ' 'Juist, bereid je dan maar goed voor, want zijn jullie er klaar voor, dat kunnen we beginnen met het kijken naar de positieve stemmen, we beginnen met Annemieke, Intikker en Tijgetje.' 'Oke, Chriz!'

Annemieke: 'Ik heb er lang over nagedacht en ik wil koste wat kost Pino het huis uit hebben. Daarom is het logisch dat ik haar directe concurrent Han13 mijn positieve stem geef.'

Intikkker: 'Als iemand mij wel gaan bevallen is de afgelopen tijd dan is het Tijgetje wel, ik wil haar absoluut niet kwijt en stem daarom voor haar.'

Tijgetje: 'Er is maar 1 iemand voor mij die absluut niet hoeft te vertrekken en ook al weet ik dat het absoluut geen waarde heeft voor hem qua punten, stem ik voor Intikker. Hij is voor mij verreweg het belangrijkste in huis.'

Chriz: Dat waren de eerste 3. Han en Tijgetje, dat moet lekker zijn. Allebei een positieve stem. D**n, had jij dit verwacht?'
D**n: Ik ben alleen verrast over de stem van Annemieke. Zij is toch wel een harde en door te stemmen op Han benadeelt ze alleen maar zichzelf, snapt ze dat nou niet?'
Chriz: 'Tja, het is haar persoonlijke keuze. We gaan door met de 4 anderen te beginnen met Malcolm.'

Malcolm: 'Ik vond het erg moeilijk om een van de vrouwen een positieve stem te geven, omdat ik met geeneen iets speciaals heb. Daarom heb ik voor mijn vriend Intikker gekozen. Alleen om te laten zien dat hij mijn vriend is.'

Pino: 'Na het vertrek van D**n stond er niemand voor me klaar op 1 iemand na en dat is Compuart. Ik had me vooraf al voorgenomen om op 1 van de heren te gaan stemmen, omdat ik anders de andere vrouwen help door ze punten te geven. Compuart is daarom ook de enige die mijn stem verdient.'

Compuart; 'Deze week was voor mij een topweek. Ik voelde me na de vorige stemming me weer helemaal gewaardeert.  Toch ben ik de eerste week niet vergeten. Er stond toen iemand voor me klaar die me een helpende hand bood en naar me wou luisteren, dat persoon is de enige die mijn stem verdient en dat is Annemieke.'

Han13: 'Mijn positieve stem is symbolisch bedoelt en gaat naar Intikker. Hij is een goede vriend van me en daarbij leek het me niet erg slim om op een van de vrouwen te gaan stemmen.'

Chriz: 'Aha! Wel is dat niet verrassend. Intikker heeft er geen fluit aan, maar krijgt er zomaar 60 punt van 3 positieve stemmen bij. Compuart krijgt er ook 20 punten bij en bij de vrouwen krijgen Han13, Annemieke en Tijgetje er 20 punt bij. Malcolm staat nog steeds op 30 punten, Compuart komt nu op 50 punten, Intikker maar liefst op 100 punten, Han13 klimt naar de 60 punten, Pino blijft staan op 70 punten en zowel Annemieke als Tijgetje komen op 80 punten. D**n wat vond jij van de 4 laatste stemmen?'
D**n: Ik vond het heel mooi wat Pino zei over Compuart en dat was wel te verwachten. Malcolm wou geen scheve gezichten en koos daarom denk ik voor Intikker. Een zwaktebod was mij betreft, Han13 pakte het slim aan en Compuart zei hele mooie dingen ook over Annemieke. Dat moet haar zeker geraakt hebben.'
Chriz: 'Dat denk ik ook wel, ja. We gaan verder met de negatieve stemmen. Bewoners, zijn jullie er klaar voor?' 'Ja!'

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 7-07-2003, 19:20:11 »
Annemieke: 'Mijn negatieve stem gaat naar Pino. Wij liggen elkaar niet. Ze probeert me net als D**n, altijd te kietelen en daar houdt ik helemaal niet van. Nee, bah, dat is niks voor mij.'

Intikker: 'Ik stem tegen Annemieke. Ik vindt muziek heel belangrijk in mijn leven en bij de andere dames vind ik dat terug. Alleen bij Annemieke schort het er aan. Ik denk dat wij gewoon te veel verschillen om vrienden te worden.'

Tijgetje: 'Ik heb lang zitten twijfelen tussen Annemieke en Pino, maar het is Pino geworden. Pino en ik praten niet zo heel veel met elkaar en ik denk dat zij het niet zo op mij heeft. Daarbij moet ik slim kiezen om zelf niet af te vallen en ik denk dat het slimmer is om Pino weg te krijgen dan Annemieke.'

Chriz: 'D**n, het ziet er niet goed uit voor je Pino!'
D**n: 'Nee, dat is jammer, maar ik snap ze wel natuurlijk. De concurrentie is moordend en Pino is dan een gemakkelijke prooi. Ik ben benieuwd naar de anderen.'
Chriz;'Dan gaan we daar dan mee door'

Malcom: 'We wonen nu al dik 2 weken samen en Annemieke heeft nog steeds bijna niks tegen mij gezegd. Het lijkt wel alsof ze me negeert. Het is niet zo dat ik nou zo goed kan opschieten met de anderen, maar ja, als Annemieke gaat is dat voor mij geen verlies.'

Pino: Han13, Annemieke of Tijger. Ik heb lang getwijfeld, maar ik zie wel wat het lot brengt. Ik heb mijn hart gevolgd en op Malcolm gestemd. Hij en ik, dat gaat gewoon niet samen. Ik heb echt het idee dat hij mijn vader wil spelen ofzo. Wel hell forsake it! Ik ben 26 en kies zelf wat ik wil. Dus ik stem niet op 1 van de dames'.

Compuart; 'Het is erg moeilijk om de kiezen tussen de 4 dames en ik heb gekeken naar 'met wie zou ik nog 4 weken willen zitten en wie kan er dan erg gunstig zijn?' Annemieke is een echte steunpilaar. Han13 kan overweg met geld en Tijger is heel sociaal ingesteld maar ook een harde werker. Ik denk dat ik het minst zou hebben aan Pino. Zij is ook degene die het minst opereert in groepsverband en nu ze het huishouden vaarwel heeft gezegd heeft ze geen toevoegende waarde. Zij mag wat mij betreft gaan.'

Han13: 'Ik stem tegen Pino, omdat dat de enige kans voor mij is om erin te blijven. Ik zie haar als mijn directe concurrent.'

Chriz: 'Goed, dat was dus de stemronde. Zoals het er naar uitziet gaat het tussen Pino en Annemieke. D**n, zou jij straks Pino in je armen willen sluiten?'
D**n: 'Nee, ik hoop dat zij er in blijft, een week extra kan haar zoveel meer geven. Ze is gewoon zo sterk, ik hoop dat de meter haar zal gaan redden.'
Chriz: 'Wat vond je van de stemmen?'
D**n:'Pino zelf vreest niks en niemand en stemt gewoon Malcolm. Dat vind ik

echt getuigen van topkarakter. Zoals ik al zei, Han stemt heel erg slim, Malcolms stem had ik niet verwacht, maar het kan gunstig uitpakken voor Pino en Compuarts stem vind ik ook vreemd. Ik dacht dat hij en Pino wel goed samen konden.'
Chriz: 'Het is erg spannend, de populariteitsmeter kan alleen nog dingen veranderen. De stand tot nu toe:
Intikker: 100 punten
Tijgetje: 80 punten
Han13: 60 punten
Compuart: 50 punten
Annemieke: 40 punten
Malcolm: 10 punten
Pino: -10 punten

Er zijn maximaal 60 punten te halen en minimaal 0 punten, dus er is nog een kans dat Annemieke eruit vliegt. Er bestaat ook een kans dat het gelijkstand wordt tussen Annemieke en Pino, dan gaat de populairste door en dat moet dan Pino zijn. Ik mag Tijgetje en Han13 feliciteren samen met de 3 heren en 1 van de 2 andere dames zitten jullie bij de laatste 6. We gaan beginnen met het oplezen van de resultaten  van de meter.

echt getuigen van topkarakter. Zoals ik al zei, Han stemt heel erg slim, Malcolms stem had ik niet verwacht, maar het kan gunstig uitpakken voor Pino en Compuarts stem vind ik ook vreemd. Ik dacht dat hij en Pino wel goed samen konden.'
Chriz: 'Het is erg spannend, de populariteitsmeter kan alleen nog dingen veranderen. De stand tot nu toe:
Intikker: 100 punten
Tijgetje: 80 punten
Han13: 60 punten
Compuart: 50 punten
Annemieke: 40 punten
Malcolm: 10 punten
Pino: -10 punten

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 7-07-2003, 19:21:45 »
Er zijn maximaal 60 punten te halen en minimaal 0 punten, dus er is nog een kans dat Annemieke eruit vliegt. Er bestaat ook een kans dat het gelijkstand wordt tussen Annemieke en Pino, dan gaat de populairste door en dat moet dan Pino zijn. Ik mag Tijgetje en Han13 feliciteren samen met de 3 heren en 1 van de 2 andere dames zitten jullie bij de laatste 6. We gaan beginnen met het oplezen van de resultaten  van de meter.

We beginnen met Intikker. Intikker was deze week de derde populairste. Dat levert hem 40 punten op en een weektotaal van 140 punten. Dan Han13 was deze week na Intikker het 4de populairste. Dat levert haar 30 punten, haar weektotaal komt daarmee op 90 punten. Compuart was deze week op 1 iemand na het minst populair, wat hem toch nog 10 punt opleverde en een totaal van 60 punten.  Dan gaan we over naar degene die deze week het meest populair was en dat was deze week Tijgetje! Tijgetje heel erg gefeliciteerd hiermee, het levert je maar liefst 60 punten extra op en een totaal van 140 punten. Nu gaat het er echt om draaien. Pino.....jij was deze week op Tijgetje na het meest populair en dat levert je 50 punten op en een totaal van 40 punten. Indien Annemieke het minst populair deze week is, vliegt Annemieke eruit, als Malcolm het minst populair is dan vliegt Pino eruit en degene die deze week het minst populairste was, is.........Malcolm! Annemieke gefelicteerd met deze 20 punten extra kom je op een totaal van 60 en Malcolm blijft staan op 10 punten en helaas moet Pino met 40 punten het huis verlaten. De einstand:

1. Intikker 140
1. Tijgetje 140
3. Han13 90
4. Compuart 60
4. Annemieke 60
6. Pino 40
7. Malcolm 10

,maar omdat deze week een van de vrouwen het huis moet verlaten zal Pino moeten vertrekken ondanks haar grote schat aan vaardigheden en populariteit. Voor Pino geen geld voor een boob-operatie en waarschijnlijk geen carriere als fotomodel.  Pino, je mag met 1 iemand naar buiten komen en daar nog even afscheid van nemen. In de studio wacht D**n op je! D**n, blij of teleurgesteld dat Pino eruit is?
D**n: Teleurgesteld, ik vind het echt heel jammer, ik had haar meer gegund, maar het heeft niet mogen baten.
Chriz: 'Het is spijtig, we gaan kijken met wie Pino naar buiten zal komen. Dit was de live-uitzending voor vandaag. We hopen u volgende week weer te zien, wanneer 1 van de 6 overige bewoners zal gaan afvallen.

Pino besluit om van Compuart afscheid te nemen. Compuart staat erbij te janken. Als hij niet de negatieve stem had gegeven, was het misschien anders geweest en nu moet Pino gaan. Het avontuur houdt voor haar op. Intikker, Han13 en Tijgetje duiken het bed in en Compuart, Malcolm en Annemieke kijken nog wat tv. Iedereen is gespannen en weet niet goed wat te zeggen. De drie zwijgen tegen elkaar. Vlak voor twaalven zegt Malcolm tegen Compuart dat ze moeten oppassen voor Tijgetje hoe verder ze komen hoe sterker het blok Intikker/Tijgetje zal worden.  

Komt er een verbond tegen Intikker en Tijgetje?
Hoe zal het verder gaan zonder Pino?
en er komen weer nieuwe buren!

Pino neemt afscheid van Compuart

Kan een van de moderators voor mij de pool aanpassen?

« Laatst bewerkt op: 11-07-2003, 19:05:31 door Chriz »

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #184 Gepost op: 7-07-2003, 20:39:38 »
Hallo!

Leuk dat ik er nog steeds inzit. Vanavond toch weer even langsgekomen op de site. Ik kan alleen maar zeggen dat het steeds leuker wordt Chriz!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #185 Gepost op: 7-07-2003, 20:39:50 »
Gaaf verhaal Chriz! En arme Pino...

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #186 Gepost op: 8-07-2003, 10:35:44 »
Tsja, spijtig dat Pino er uit moet. En nog wel (mede) door m'n eigen stem... *SNIF* :'(

* Compuart staat nog steeds verbaasd over hoe hij op zo'n kille manier tot een beslissing heeft kunnen komen...

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #187 Gepost op: 8-07-2003, 10:39:25 »
Tsja, spijtig dat Pino er uit moet. En nog wel (mede) door m'n eigen stem... *SNIF* :'(

* Compuart staat nog steeds verbaasd over hoe hij op zo'n kille manier tot een beslissing heeft kunnen komen...

Dat je met jezelf kan leven zeg! :o :P Als je vanacht maar kan slapen ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 8-07-2003, 11:04:18 »
Dag 16: Vlak na twaalven slapen de 6 laatste bewoners. 's ochtends vroeg om 6 uur begint Intikker alweer te werken aan zijn vaardigheden. Tijgetje ruimt wat op en Malcolm maakt ontbijt klaar. Compuart wordt ook wakker en hij besluit om die dag maar eens thuis te blijven. De vrouwen hebben gisteren kunnen werken aan hun vaardigheden. Nu is het zijn beurt. Han13 en Tijgetje vertrekken voor hun werk. Intikker vindt het een goed plan en besluit ook om thuis te blijven. Intikker en Malcolm beginnen te werken aan hun vaardigheden, maar Compuart heeft al een hele tijd niet gedoucht en voelt zich er niet lekker bij. Om 10 uur vertrekt ook Annemiek naar werk en hebben de drie mannen het rijk voor hun alleen. Er valt weinig te doen aan het huishouden, dus nodigt Compuart Robbie maar uit, zodat hij wat aanspraak heeft. Al snel is Robbie er. Malcolm die zich ook verveelt nodigt Annuh uit. Voordat Annuh er is, staat er opeens een onverwachte gast op de stoep. Het is Doris, een van de nieuwe buurmeisies. Malcolm is er als de kippen bij om zichzelf aan haar voor te stellen. Wat later is ook Annuh gearriveerd. Doris en Robbie blijken het goed met elkaar te kunnen vinden en ze ziet Malcolm niet meer staan. Malcolm heeft gelukkig zijn vriendin Annuh nog. Zowel een blijde Han13 als een blije Tijgetje komen thuis. Ze zijn beiden gepromoveert. Tijgetje mag nu aan de slag als 'koerier' van oa drugs en Han13 is ambulancezuster, dus Tijgetje bezorgt Han13 eigenlijk werk (zij levert drugs, iemand valt halfdood neer van de drugs, Han13 moet diegene met de ambulance afvoeren. Moraal: Don't do drugs.). Tijgetje zegt tegen Compuart dat Han13 nu al weer een week leider is en dat het tijd is voor de volgende. Compuart stemt toe in een nieuwe 'Revolutie'. Tijgetje vindt het goed dat Compuart die week dan leider wordt. Een telefoontje geeft hoop. Malcolms site heeft de grote concurrentsite van 2 onbekende Twentste studenten verslagen genaamd 'www.wieisdemol.com', Malcolms site 'www.baldmalisbeterdanpallmall.com' maakt daardoor 600 dollar winst vanwege een afgesloten weddenschap. Tijgetje vraagt Intikker of hij instemt met een 'Revolutie'. Intikker stemt toe en Tijgetje dient het officieel in bij  'Mole Brother'. Even later galpt MoleBrother door huis dat het geregeld is. Compuart is tot nieuwe leider gekozen. Waarom heeft Tijgetje dit geregeld om Han een loer te draaien? Tijgetje vertelt Intikker dat ze het sociaal vond dat hij niet zelf leider wou worden, maar dat aan Compuart wou overlaten. Tijgetje gaat nog even door met vleien en dan is het gebeurd. Intikker is tot over zijn oren verliefd op Tijger! Han13 staat er beteuterd bij te kijken. In het huis lijkt zelf een romance te gaan ontstaan, maar niet tussen een van de bewoners. De buurtjes Robbieazerty en Doris kunnen het supergoed met elkaar vinden en na al een ellenlang gesprek met elkaar te hebben gevoerd, vraagt Robbie Doris te dans. Han13 is het gedoe met koken goed zat en bestelt een pizza. Annemieke is dan ook thuis gekomen en Malcolm is dan alweer aan het werk. Kolko komt ook langs, hij vraagt zich af waar Robbie en Annuh blijven. Het avondeten staat koud te worden. Intikker nodigt hem uit om gezellig een slice pizza mee te nemen. Compuart mag zijn eerste inkopen doen als nieuwe leider. Als eerste besluit hij een rekening te betalen en een nieuwe douche te plaatsen. Daarna koopt hij een fornuis zodat er beter voedsel gemaakt kan worden. Ook koopt hij een plafondventilator voor in de woonkamer, omdat het daar nu (zomers) best wel warm is. De 2 oude tweezits en de oude zitstoel ruilt hij in voor een tweezits van hetzelfde soort stof als de grote bank en voor een wat comfortabele stoel. Terwijl iedereen geniet van een stuk pizza, is Compuart als eerste onder de douche gestapt. Doris en Robbie zijn dan alweer verdwenen. Doris wou graag haar harley aan Robbie laten zien. Wat later vertrekt Annuh ook naar huis. Malcolm was toch al aan het werk. Han13 en Tijgetje moeten voor hun nieuwe baan nu ook 's nachts werken en vertrekken ook om te werken. Dat is om 22 uur. Compuart en Intikker slapen dan al. Annemiek en Kolko zijn de enige twee die dan nog wakker zijn. Ze kijken samen tv. Annemiek neemt vlak voor twaalven nog een douche en dan is de dag al weer voorbij. Het was een drukke, chaotische dag zonder douche, maar met veel gasten over de vloer. Het lijkt wel of Pino nu al vergeten is. Hoe zal het ze morgen vergaan?

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 8-07-2003, 11:06:19 »
Een nieuwe week, nieuwe buren. Dit zooitje ongeregeld zijn eigenlijk 3 families. De 2 mannen naast de brievenbus en de man naast de vuilnisbak zijn 3 zonen van een boer, boer Groenenman. Van links naar rechts zien we als eerste Ovide, de vrouw van de oudste zoon. Ovide woonde haar hele leven lang al in de boerderij naast de boerderij van boer Groenenman. Het was dan ook niet zo vreemd (er was voor de rest weinig keuze) dat ze met de oudste zoon van boer Groenenman zou trouwen. Daarachter zien we Zaartje, Zaartje is getrouwd met de tweede zoon van boer Groenenman. Zaartje heet eigenlijk Zarahaii, toen Ovide, het enige meisje uit de omgeving al bezet was, bleef er voor de tweede zoon van boer Groenenman niks over. Daarom vertrok hij naar donker Afrika om daar een dikke bosnegerin vandaan te toveren. Achter Zaartje staat Vlaming (of Vlammie), Vlaming is de enige zoon van Ovide en haar man. Hij is heel erg goed in honkbal. Er bestaat zelfs een kans dat hij bij de nationale ploeg mag. Zijn vader (en de man van Ovide en de oudste zoon van boer Groenenman) staat Henk Groenenman. Henk houdt niet erg van zijn voornaam en niemand noemt hem ook Henk, maar het is altijd: Groenenman. Achter Groenenman staat Ron Groenenman. Ron is getrouwd met Zaartje, maar is vaak van huis en op pad met zijn vrienden 'The Hellangels'. Bij de Angels heeft hij ook een bijnaam 'Avron', dat komt omdat Avron vaak koekjes probeerde te stelen bij de peetmoeder van de Angels 'Big Betsy' en elke keer zei Betsy dan; 'Af Ron!', wat uiteindelijk Avron werd. Het jongere broertje van Groenenman en Avron staat achter hun. Hij heet Bodejosm43. Tenminste zo staat hij bekend bij zijn 'nieuwe familia' de maffia. Vroeger heette hij gewoon Jos. Bodejosm43 verruilde al vroeg de boerderij voor een leven als gangster in Italia. Het boerenleven heeft hem nooit echt getrokken. Hij trouwde met Mapella diBolllinovla, die hij al gauw het koosnaampje Maapie gaf. Mapella is eigenlijk de Italiaanse versie van onze eigen Jomanda. Zij straalt water in en doet nog veel meer aan spiritualisme zolang ze er maar geld aan kan verdienen, helemaal achteraan staat het adoptiekindje van Avron en Zaartje. Zij noemen haar Doris. Niemand weet haar echte naam. Op een dag verscheen ze uit het niets met haar eigen Harley bij de Hell Angels. Avron ving haar op alsof het zijn eigen dochter was. Doris is erg rebels en soms zelf gevaarlijk. Toen Boer Groenenman oud genoeg was om het bejaardentehuis in te mogen, kon Groenenman (Henk) het niet meer aan in zijn eentje. Vlaming (Vlammie) kon ook niet helpen, want die had het te druk met zijn honkbalcarriere. Uiteindelijk kwam Avron Groenenman te hulp en verhuisde met zijn gezinnetje bij Groenenman in. Bodejosm43 kwam een maand later, omdat hij na een misstap zelf prooi was geworden van de maffia. Toch konden de 3 broertjes het samen niet managen om de boerderij draaiend te houden en moesten ze de boerderij verkopen om uiteindelijk hier te komen wonen. Zullen ze in de smaak vallen bij de MoleBrothers?

Je kunt ook deze week je lijstjes met favorieten aan mij pm-en. Ook kun je je nog steeds opgeven om naast de families Bora en Groenenman 'buur' te worden  van de Mole Brothers!

« Laatst bewerkt op: 8-07-2003, 11:17:10 door Chriz »

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #190 Gepost op: 8-07-2003, 11:12:45 »
Tussenuitslag:
Annemieke   1 (6%)
Compuart   3 (18%)
Han13   1 (6%)
Intikker   3 (18%)
Malcolm   2 (12%)
Pino   3 (18%)
Tijgertje   3 (18%)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #191 Gepost op: 8-07-2003, 14:05:35 »
dagdag....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 8-07-2003, 14:39:55 »
Ja, dat is jammer. Ik had nog wel zo'n mooi verhaallijn voor je bedacht, dat je een relatie kreeg met (de veel oudere) Kolko en dat jij en Cora (Kolko's vrouw) dan ruzie kregen en gingen vechten en alles, maar helaas  :'(

Wat vonden jullie trouwens van mijn diepte-interviews met D**n, dat doet Patty Brad van de echte 'Big Brother' me niet na!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #193 Gepost op: 9-07-2003, 14:46:15 »
Ja Chriz, jij bent onze "Pat" ;)

Hebben we nog wat spannends meegemaakt?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 9-07-2003, 15:49:54 »
ik een een burgemeester :o ???

;D ;D ;D ;D

Groenenman

• Gast
« Reactie #195 Gepost op: 9-07-2003, 17:37:16 »
Ik ben opeens een grote boerenpummel geworden  :o

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #196 Gepost op: 9-07-2003, 17:38:45 »
Ik ben verliefd!  ;)

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 9-07-2003, 19:31:26 »
Dag 17: Annemiek duikt ook snel haar bed in. Malcolm komt om 2.00 uur ook doodmoe thuis. Hij neemt een verfrissende douche om daarna ook het bed in te duiken. Om 5 uur komt dan Han13 eindelijk ook weer thuis. 's Nachts werken is toch wel erg vermoeiend voor haar. Om 7 uur komt Tijgetje pas weer thuis. Malcolm, Compuart en Annemieke zijn dan al weer wakker. Annemieke besluit die dag thuis te blijven. Ze nodigt @miesh (Etje) uit om die dag langs te komen. Etje zegt eerst te komen, maar het duurt wel lang. Als Annemieke nog een keer belt, zegt Etje dat ze geen zin meer heeft. Annemieke is woest! Ze belt iemand anders, maar ook de zusje van Etje, Alive & Kicking (Kickie) en Floortje hebben geen zin om langs te komen. Teleurgesteld stort Annemieke zich op haar vaardigheden. Malcolm is ook wakker geworden en is na een stevig ontbijten zich gaan concentreren op zijn 'Techniek'. Pas om half 2 's middags wordt ook Han13 wakker. Han13 stort zich ook de vaardigheid 'Techniek'. Malcolm en Annemieke zijn inmiddels met elkaar in gesprek. De twee die eigenlijk nog nauwelijks met elkaar gesproken hadden, vinden elkaar wel aardig. Om 15 uur komt Intikker thuis en dan is Tijgetje ook net wakker. Een uurtje later is Compuart ook weer thuis. De club van 6 is compleet. Compuart, Annemieke en Tijgetje gaan samen wat eten in de keuken. Malcolm en Intikker kijken wat tv, terwijl Han13 nog steeds aan haar vaardigheden werkt. Om 18 uur mag Compuart weer inkopen doen. Malcolm wil graag werken aan zijn vaardigheid 'Inzicht' en om promotie te krijgen moet Tijgetje haar vaardigheid 'Fysiek' bijstellen. Malcolm moet nog maar een dagje wachten, want eerst helpt Compuart Tijgetje door een fitnessbank aan te schaffen. Dat kost wel veel geld, gelukkig is er nog wel genoeg om daarnaast een keukentafel te kopen. Tijgetje gaat het gelijk uitproberen. Annemieke duikt na een lange en vermoeiende dag het bed weer in. Han13 nodigt LC uit, maar LC heeft het te druk met huiswerk. Gelukkig wil Robbie wel langs komen. Robbie komt langs, maar dan moeten Han13 en Tijgetje alweer aan het werk. Gelukkig vangen Compuart en Intikker hem op. Compuart, Intikker en Robbie kijken met zijn drietjes tv. Ze kijken naar de voetbalwedstrijd Nederland-Engeland. Nederland verloor door strafschoppen. Compuart duikt na de wedstrijd meteen in bed, terwijl Robbie en Intikker nog tot middernacht doorgaan met het bespreken van de wedstrijd.

Compuart, Robbieazerty en Intikker kijken met zijn drieën naar de interland Nederland-Engeland. Nederland verloor na strafschoppen

Je kunt ook deze week je lijstjes met favorieten aan mij pm-en. Ook kun je je nog steeds opgeven om naast de families Bora en Groenenman 'buur' te worden  van de Mole Brothers!

« Laatst bewerkt op: 11-07-2003, 19:06:14 door Chriz »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #198 Gepost op: 9-07-2003, 21:21:41 »
Bevestigd weer eens dat voetbal echt voor mannen is...  ;D

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 10-07-2003, 20:03:18 »
De afleveringen tot en met zondag zijn al wel gespeeld, maar nog niet geschreven. Helaas, vandaag dus even niet. Maar als tipje van de sluier, de highlights van de komende dagen:

-Tijgetje en Intikker: Do I need to say more?
-Malcolm krijgt een vriend!
-Veel gastoptreden van oa Ovide, Groenenman en Bodejosm43

Valt eigenlijk nogal tegen he? Maar ja, je moet ook niet alles zeggen.  ;D