Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 63775 keer)

Groenenman

• Gast
Re:Mole Brother
« Reactie #160 Gepost op: 3-07-2003, 13:02:29 »
Avron, zal ik je dan maar uit je lijden verlossen ?

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #161 Gepost op: 3-07-2003, 13:04:21 »
Ik vind het goed, maar ik weet niet waar je het over hebt. ???

Toch bedankt!

Groenenman

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: 3-07-2003, 13:05:36 »
Ik wil ook buur worden

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #163 Gepost op: 3-07-2003, 18:55:41 »
Dag 11: Het is pas half 2 als Robbie vertrekt, Pino is dan ook al weer wakker. Han13 heeft zichzelf op een kookboek gestort. De situatie tussen Annemieke en Pino is voorgoed verpest. Pino probeert Annemieke nog weer eens een keer te kietelen en wil vervolgens gaan roddelen over Han13. Annemieke wil er niks over horen en wimpelt Pino af. Pino kent een rustige nacht en rond half 7 heeft ze een ontbijt klaar staan. Compuart, Malcolm en Tijgetje zijn dan ook alweer wakker. Malcolm vertrekt als eerste van de groep naar werk, Intikker en Pino zijn samen gezellig aan het kletsen. Een uur later gaan ook Intikker, Compuart en Tijger aan het werk. Na een saaie ochtend duikt Pino om half 12 's ochtends haar bed alweer in. Han13 en Annemieke komen thuis en Han13 is gepromoveert tot 'Spelrecesent', dit vindt ze dus echt 3x niks en dus gaat ze in de krant op zoek naar weer een nieuwe baan. Han13 wordt'Medisch Technicus'. Annemieke en haar grote vriend 'de wc' hebben weer eens ruzie. De pot overstroomt weer eens na een bezoekje van haar. Om 16 uur Intikker, Tijgetje en Malcolm thuis komen duiken Intikker en Tijgetje gelijk de boeken weer in om wat bij te leren. Malcolm kijkt liever naar het journaal van 16 uur. Als het 17 uur is liggen Han, Annemieke en Pino al in bed. Han heeft haar lijstje met boodschappen alweer klaar liggen, Compuart komt dan ook thuis. Pino wil met Malcolm over Annemieke roddelen, maar Malcolm wil er niks van weten. Pino wordt in het huis niet begrepen door de anderen en mist haar vriendje D**n, zou dit nog goed komen of wordt het Pino's ondergang as maandag? De nieuwe buurvrouw Cora Bora komt langs. Compuart begroet haar. Haar man Kolko had al hele positieve dingen verteld over de familie en dan met name over Pino. Han13 heeft het geld van die dag gebruikt om de schulden van de bewoners af te lossen. Intikker is hier niet blij mee, hij moet op te promoveren zijn 'creativiteit' bevorderen. Hij had dolgraag een muziekinstrument gekocht of desnoods een schilderpallet. Cora en Pino kunnen het goed met elkaar vinden. Cora vertelt honderuit over haar 6 kindertjes en Pino luistert aandachtig. Het is 12 uur 's nachts. Intikker, Han13 en Tijgetje zijn gaan slapen. Pino, Compuart, Malcolm en tante Coor kijken saampies tv en Annemieke is net wakker en wat lekkers voor zichzelf aan het klaar maken.

Zullen Pino en Annemieke op dag 15 op elkaar stemmen?
Zal Han haar nieuwe baan nu weleens leuk vinden?
Wie wint de strijd: Annemieke of de wc?
Zal Pino aansluiting vinden bij de rest van de groep?
Zijn Han13s kansen voorgoed verkeken nu Intikker zich niet in haar inkoopbeleid kan vinden?
Vindt Pino in Cora een nieuwe vriedin?

Je kunt nog steeds je lijstjes met favorieten aan mij pm-en (maar denk eraan het draait om de vrouwen deze week!). Ook kun je je nog steeds net als oa Kolko en Robbie opgeven om 'buur' te worden van de Mole Brothers!

Han13 showt haar sexy nieuwe 'medisch technicus'-outfit!

« Laatst bewerkt op: 4-07-2003, 18:39:56 door Chriz »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 3-07-2003, 19:02:11 »
Leuk gedaan Chriz!  ;D
Wel jammer dat ik geen huis heb.... :(

ken je trouwens die code waarmee je in een klap 40 000  euro erbij krijgt?

ik wel  ;D

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 3-07-2003, 19:05:35 »
Ja, ik ken wel wat codes (maar die niet), waar dacht anders dat ik die 1000 euro bonus vandaan toverde?  ;) (btw: morgen of overmorgen maak je je debuut in Mole Brother. Ik weet het niet meer precies  ??? ). Ik heb tot en met maandag tot en met de 'populariteitsmeter' alles gespeeld en geschreven. Het is nu wachten op de uitslag. Ik kan alleen zeggen dat het tussen 2 personen gaat dus blijf je lijstjes pm-en als je je favoriet wil helpen!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 4-07-2003, 14:32:40 »
Ok spannend....

Die cheat gaat zo:

CTRL + ALT + SHIFT + C
dan tiep je in: KLAPAUCIUS
dan: enter
dan: nogmaals CTRL + ALT + SHIFT + C
dan: !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;
dan: enter

en als je dat vaak genoeg doet ben je zo milionair  ;D

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 4-07-2003, 18:38:26 »
Dag 12:Compuart, Cora, Pino en Malcolm kijken samen midden in de nacht na de herhaling van 'Oprah'. Wat later zijn alleen Pino, Coor en Annemieke nog over. Annemieke en Cora liggen elkaar totaal niet. Cora heeft dan al het een en ander over Annemieke gehoord van Pino en als Annemieke wil roddelen met Cora, zegt Cora: 'tata'.  Midden in de nacht verbetert Pino haar kookkunst en gaat daarna slapen. Annemieke is dan alweer een uur aan het werk. Han13 heeft 's ochtends het ontbijt voor de heren en Tijgetje klaargemaakt. Pino heeft haar buik vol van de anderen. Pas als de rest vertrokken is komt ze uit bed. Zal dit het einde van Pino betekenen bij de volgende stemronde? Annemieke komt op 12 uur thuis en zij heeft het baantje van Han13 gekregen. Zij is nu de nieuwe spelrecensent. Alweer komt er een van de buren gedag zeggen. Het is een meisje die na de naam @miesh luistert, maar ze noemen haar allemaal Etje. Etje en Annemieke maken kennis met elkaar en Etje begint gelijk over haar grote idool Britney te vertellen. Pino is het gezeik van het huishouden zat, ze neemt een baantje als 'zingende serveerster' aan en hoopt zo door te breken in de 'entertainmentwereld'.  Annemieke heeft in Etje eindelijk iemand gevonden waarmee ze vrijuit kan praten. Samen praten ze dan ook honderuit. Ze roddelen ook over Malcolm. Etje heeft Malcolm weleens gezien en vindt hem maar een vreemd kereltje. Annemieke is het daar roerend mee eens. Han13 komt thuis van haar eerste werkdag. Intikker, Tijgetje en Malcolm komen om 4 ook weer thuis. Malcolm gaat weer gelijk aan 'Techniek' werken, maar Tijgetje heeft andere plannen. Ze geeft Intikker wat complimentjes en is bezig met een flirt. Heeft Han nu definitief het nakijken? Om 18 uur is het weer tijd voor de dagelijkse boodschappen. Han maakt van de laatste twee kartonnen buitenmuren nu ook 2 stenen muren, zodat het huis van buitenaf wat mooier oogt. Ook wordt de huiskamer behangen, als laatste koop Han13 een peperdure elektrische gitaar. Zou ze dit doen om een wit voetje te halen bij Intikker? Intikker is maar wat blij met de gitaar en begint gelijk te jammen. Inmiddels in Etjes zus ook gearriveerd, zij heet Floortje en is de tweede dochter van Cora. Al snel heeft Intikker zijn vaardigheid 'Creativiteit' wat opgekrikt. Floortje heeft aandachtig geluisterd en begint met Intikker over muziek te praten. Tijgetje en Han13 hebben alles uitgepraat. Han zal niet meer achter Intikker aangaan en Tijgetje heeft 'vrij spel'. Malcolm en Compuart praten samen over hun werk, daarna bespreken de twee vrienden wie ze denken dat er volgende week uitgaat. Beiden gokken op Annemieke. Een volgende dag breekt aan als iedereen al slaapt. Alleen Tijgetje en Floortje kijken samen nog naar tv, terwijl ze praten over Intikker. Zou Tijgetje Floortje in vertrouwen nemen?

Is er een definitieve breuk tussen Pino en de anderen?
Wie gaat nu het huishouden doen nu Pino aan het werk gaat?
Heeft Annemieke in Etje een nieuwe vriend gevonden?
Hoe lang gaat het nog duren tussen Intikker en Tijgetje?
Heeft Han13 Intikkers aandacht terug na het aanschaffen van de gitaar?
Is Han echt van plan om Intikker op te geven of speelt ze een spel?
Worden Compuart en Malcolms vermoedens de waarheid?

Je kunt nog steeds je lijstjes met favorieten aan mij pm-en (maar denk eraan het draait om de vrouwen deze week!). Ook kun je je nog steeds net als oa Kolko en Robbie opgeven om 'buur' te worden van de Mole Brothers!

Etje, het nieuwe buurmeis doet een van haar favo-Britney-dansjes!

« Laatst bewerkt op: 7-07-2003, 19:22:32 door Chriz »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 4-07-2003, 23:59:31 »
[onschuldigheidsmode] Ik ben te vertrouwen Tijgertje, echt waar! [onschuldigheidsmode]

Chriz: Wat maken ze/we toch leuke dingen mee  ;D  
En heb je die cheat code trouwens al geprobeerd?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #169 Gepost op: 5-07-2003, 13:27:18 »
Das toch niet leuk met cheaten? Zo is het veel leuker.

Eej Chriz... wanneer kom ik eens langs? Heb toch geen huisarrest ofzo...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 5-07-2003, 22:09:55 »
Ik denk dat Chriz je per ongeluk heeft verdonken in het zwembad....

Of Kolko was een beetje onhandig met koken en kreeg een steekvlam en toevallig was jij in de buurt....

onee... de buuryjes hebben geen huis  ::)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 5-07-2003, 22:17:44 »
Ik denk dat Chriz je per ongeluk heeft verdonken in het zwembad....

Of Kolko was een beetje onhandig met koken en kreeg een steekvlam en toevallig was jij in de buurt....

onee... de buuryjes hebben geen huis  ::)

Ik vind jou niet lief meer... MAAAAAAAAM!!!! FLOORTJE PEST ME!!!

Groenenman

• Gast
« Reactie #172 Gepost op: 6-07-2003, 10:59:56 »
Cora, zeg er eens wat van ! ;)

« Laatst bewerkt op: 6-07-2003, 11:00:10 door Groenenman »

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 6-07-2003, 16:35:42 »
Dag  13: Nog nooit verliep een nacht zo rustig. Tijgetje blijft nog op tot een uur of 2 en dan zijn alle bewoners in een diepe slaap. Om 6 uur wordt iedereen behalve Tijgetje wakkker. Malcolm maakt die dag het ontbijt klaar. Pino en Compuart besluiten om de bedden te gaan verschonen. Intikker gaat tv kijken, Annemieke neemt een douche en Han duikt de boeken in. Compuart doet Pino het voorstel om Han13 weg te gaan stemmen tijdens de stemming. Pino overweegt het voorstel, maar zegt nog niks toe. Het is Pino's allereerste werkdag! Omdat Tijgetje toch nog slaapt, besluit Pino om haar te laten slapen, zodat zij die dag het huishouden kan doen. Om 11 uur als Annemieke ook als laatste aan haar werkdag begint, ligt Tijgetje nog steeds in bed. Tijgetje neemt een ontbijtje en kijkt dan in de krant na vacatures. Een criminele organisaties wil haar aannemen voor kleine werkjes als 'zakkenrollen'. Tijgetje met haar sm-org verleden besluit er op in te gaan. Tijgetje maakt er een rustig dagje van. Een beetje gitaar spelen, wat eten, een douche nemen, allemaal heel relaxt. Om 15 uur komen Han13 en Pino thuis, ze zijn allebei een beetje teleurgesteld, want ze zijn niet gepromoveert. Han13 vindt Pino nogal irri en als ze samen tv kijken, loopt Han midden in een gesprek weg. Om 16 uur komen de twee heren Malcolm en Intikker al weer thuis. Intikker begint gelijk weer op de gitaar te spelen. Compuart komt thuis met goed nieuws. Hij is bevordert en is nu ook 'Technisch ondersteuner' net als Malcolm. Om 18 uur maakt Annemieke de groep weer compleet. Annemieke zeurt bij Han13 dat ze een telefoon wil hebben, ze kan alleen promoveren, indien ze contacten zoekt met buurtgenoten en zich zo in de 'hogere sociale kringen' kan murwen. De familie van ex-burgemeester Kolko is daar natuurlijk geschikt voor. Han13 koopt de telefoon en laat gelijk een brandalarm plaatsen en een alarmsysteem tegen dieven. Dan is er nog geld over om de wc en de keuken te behangen. Nu moeten alleen nog de slaapkamer en de hobbykamer behangen worden. Annemieke heeft de telefoon helemaal nodig. Het zusje van Etje en Floortje komt zich voorstellen. Zij heet Alive & Kicking. Alive & Kicking legt uit hoe ze aan haar naam is gekomen en zegt dat bijna niemand haar echt zo noemt. Haar ouders noemen haar meestal Debbie, maar haar zusjes en vrienden noemen haar allemaal Kickie! Kickie vraagt wie Annemieke de knapste man vindt uit de buurt. Annemieke noemt Compuart! Kickie moet er niet aan denken! 's avonds vinden Intikker en Tijgetje elkaar weer. Het begint nu echt te lopen tussen de twee. Ze praten heel wat af en ondertussen wordt er wat geknuffeld. Annemieke en Kickie zijn niet erg elkaars vrienden. Annemieke laat haar wat links liggen. Han13 probeert met Malcolm te praten. Zou ze nu misschien gaan proberen Malcolm te versieren. Malcolm praat wel even met haar, maar het klikt niet echt. Malcolm vindt Tijgetje interessanter en probeert met haar een gesprek aan te knopen, maar Tijgetje is al met Intikker aan het praten. Zou Malcolm jaloers worden op Intikker? Als Intikker en Tijger zijn uitgepraat geeft Intikker haar een vluchtig zoentje. Tijger is helemaal in de wolken! De rest van de avond eten de bewoners wat, sommigen werken aan hun vaardigheden, er wordt tv gekeken en rond 12 uur duiken de meeste weer in bed, sommigen nemen nog een douchte. Kickie valt niet erg in de smaak bij de groep.

Wordt Tijgetje een echte crimineel?
Zal er meer contact komen met de buren nu er een telefoon hangt?
Wordt na Han13 nu ook Malcolm jaloers op Intikker en Tijgetje?
Zijn Intikker en Tijgetje nu definitief een stelletje?
Wat is er mis met Kickie?
Je ziet het morgen!

De eerste zoen van Intikker en Tijgetje!

« Laatst bewerkt op: 7-07-2003, 19:23:06 door Chriz »

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 6-07-2003, 16:36:39 »
Dag 14: Compuart is de laatste die om 1 uur het bed instapt. Na een lekkere lange warme douche valt hij ook in slaap. Om 6 uur zijn het Intikker, Tijgetje en Malcolm die als eerste wakker zijn. Die avond heeft Kickie wraak genomen op de bewoners, omdat niemand haar gastvrij had behandelt. De wasbak en de wc heeft ze allebei kapot gemaakt. Tijgetje belt met de nieuwe telefoon de klusjesman, terwijl Intikker begint met de wc te ontstoppen. Malcolm probeert het water op te ruimen. Om 7 uur is dan eindelijk iedereen wakker. Compuart vertrekt gelijk voor werk. Malcolm besluit thuis te blijven en die dag het huishouden te gaan doen. Na het ontbijt vertrekken de anderen ook, alleen Annemieke niet die mag wat later beginnen. Als Annemieke weg is, begint Malcolm met het opruimen van de kamer en maakt heteten klaar. Dan gaat de bel en Malcolm doet open. Het is weer een van de dochters van Kolko en Cora. Ze stelt zich voor als Annuh, het is de oudste dochter van de Bora's. Malcolm lijkt helemaal van de kaart door Annuhs verschijning. Als Han, Tijgetje en Pino thuiskomen zijn ze nog aan het kletsen. Een uur later komen Intikker en Compuart thuis. Intikker is ontdekt en is gevraagd om op een bruiloft te komen zingen. Hij heeft nieuwe visitekaartjes laten drukken en is aan het werk gegaan als 'bruiloftzanger' en daarbij heeft hij zich een stylie kostuum laten aanmeten. Tijdens het avondeten is het ouderwets gezellig in de keuken. Iedereen eet een hapje mee en Annuh blijkt een echte kletskous te zijn. Alleen Annemieke ontbreekt nog, die is nog aan het werk. Pino wil na het eten ook even op de gitaar spelen. Intikker wil haar een handje helpen. Alleen wordt Pino genadeloos afgebrandt, als ze alleen maar 'Kortjakje' kan spelen en nog vals ook! Intikker kraakt haar af. Han13 helpt Intikker nog een handje door te zeggen 'wie is daar aan het proberen een kraai te vermoorden?' 18 uur: Inkooptijd! In de hobbykamer worden houten muren geplaatst en de slaapkamer wordt behangen. Ook worden er meer ramen gekocht, voor in de andere kamers.  Annemieke komt dan net thuis en uitgehongerd stort ze zich op het eten dat Compuart heeft bereid. Terwijl de anderen weer aan het eten zijn, dringt Tijgetje zich steeds verder op aan Intikker. Ze masseert zijn rug. Dan vindt Intikker het wel mooi geweest. Hij geeft Tijgertje een kus op de mond. Han13 komt net langs en vindt het nogal pijnlijk. Snel vlucht ze douche in. Heeft ze dan nog gevoelens voor Intikker? Pino heeft eindelijk (na D**n) weer iemand gevonden bij wie ze terecht kan. Compuart luistert geduldig na haar verhalen, maar zodra ze begint over Tijgetje haakt Compuart af. Compuart zegt Tijgetje een aardige meid te vinden en wil niks slecht over haar horen. Om 10 uur duiken Pino, Malcolm en Tijgetje het bed weer in. Han13 neemt Intikker apart en besluit eens goed met hem te praten. Ze is zelfs op de versiertoer en geeft hem complimentjes. De goeiige Intikker gaan er in mee. Ze knuffelen zelfs even. Daarna gaan de twee ook slapen. Annemieke heeft haar vaardigheden nogal in de steek gelaten en vol overgave stort ze zich hierop. Ze zal er alles aan doen om de volgende ronde te bereiken. Iedereen behalve Compuart slaapt om 0.00 uur. Morgen zal weer een zenuwslopende dag zijn, als een van de vrouwen het huis moet verlaten.

Ziet Malcolm buurmeisje Annuh wel zitten?
Is de relatie tussen Intikker en Han13 tegen Pino nu verpest?
Vindt Pino in Compuart een nieuw maatje?
Zal Han13 een laatste wanhoopspoging doen om Intikker te krijgen?
Zal Annemieke nog op tijd haar vaardigheden weten bij te leren?  

Intikker in zijn feestkostuum voor de bruiloftpartijtjes!

« Laatst bewerkt op: 7-07-2003, 19:23:36 door Chriz »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 6-07-2003, 21:16:34 »
Gaaf! Ik wist wel dat ik een kletstante was ;D .

Maaruh Chriz, ik vind het echt geweldige verhalen, vind het super om te lezen!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #176 Gepost op: 6-07-2003, 22:18:27 »
Ik ga nogal lekker he? ;D ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 7-07-2003, 12:09:20 »
Ik weet wie de afvaller is, maar ik moet het nog even schrijven, ik vind het zel nogal  :'( dat ze afvalt.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #178 Gepost op: 7-07-2003, 13:20:42 »
 :'( :'( :'(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #179 Gepost op: 7-07-2003, 13:27:50 »
Ik kwam gewoon even langs om de vogeltjes eten te geven... 8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat