Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 63782 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #40 Gepost op: 24-06-2003, 13:16:16 »
Oh ja, ook heel belangrijk. Alle andere forummers kunnen zich hier ook opgeven om 'buren' te worden van de MoleBrother. Een plaats is al vergeven aan de bosneger Robbieazerty.  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #41 Gepost op: 24-06-2003, 13:20:13 »
Koel!! Mag ik ook buurmeisjuh zijn? ;-)

Verder heel leuk gedaan Chriz! Benieuwd hoe 't verder verloopt! :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 24-06-2003, 13:29:24 »
Dag 2

Rond 2.00 uur ligt iedereen in bed, Pino is om half 7 als eerste op. Om 9 uur zijn de 5 die gisteren promotie hadden gemaakt onderweg, Compuart had zich bijna verslapen. Pino is bezig met het huis opruimen. Intikker en D**n worden ook wakker. Intikker besluit Pino te helpen, maar D**n gaat op de bank zitten tv kijken. Dit wordt hem niet in dank afgenomen door Pino. D**ns baan als straatmuzikant bevalt hem niet en hij gaat aan de slag als 'Rekruut' in het leger. Wat later is het akkefietje tussen Pino en D**n alweer uitgepraat, ze hebben zelfs plezier met elkaar. Intikker, Pino en D**n klagen erover dat ze nog geen douche hebben en wel een tv. De 5 anderen krijgen de schuld. Zal de groep in 2 groepjes uit elkaar vallen? Als Intikker ook aan het werk is, blijken Pino en D**n het steeds beter met elkaar te kunnen vinden. Pino stopt haar huishoudbezigheden en danst de hele middag met D**n door. Annemieke, Tijgetje, Malcolm, Han13 en Compuart komen op 16.00 uur weer thuis. Malcolm maakt eten klaar, maar vergeet daarbij wat voor D**n klaar te maken. Heeft dit te maken met het pijnlijke voorval van de eerste dag? Het is 18.00 uur en de inkopen voor het huis moeten worden gedaan. De groep (zonder Intikker) besluit een prullenbak te kopen en vloerbedekking voor de keuken te halen. De rest wordt voor de volgende dag bewaart om dan eindelijk de douche te kopen. 'Mole Brother' doet een extra mededeling. Om 12 uur 's nachts moet de groep een leider hebben gekozen die voortaan beslist wat er gekocht moet worden en die de groep een beetje moet leiden. Wie zou er gekozen worden? En dan gebeurt er iets wat niemand zou snel al verwacht had. Han13 probeert Compuart zwart te maken bij anderen. Wat is er gebeurt tussen de twee en is Han13 van plan een complot op te zetten?  en dat is nog niet alles want ook Pino en Malcolm zijn op de roddeltoer. Tijgetje wordt uitvoerig besproken. Intikker heeft ook promotie gemaakt en kan zich nu bij de 5 anderen voegen. Er is niemand die Intikker komt feliciteren. De slapeloze nachten van de rotbedden, het leven op gras in een bunker die net behangen is en een gebrek aan een douche lijken nu echt moordend voor de sfeer. Om 21.00 uur is het weer Pino die als eerste haar bed opzoekt. Doordat zijn het huishouden moet doen lijkt het contact met de groep te verwateren. Han13 wil Malcolm ten dans vragen, maar Tijgetje is haar voor. Het begint er nu serieus op te lijken dat de hele groep elkaar begint tegen te werken. Intikker saves the day door Han13 ten dans te vragen. Compuart zit helemaal zielig in zijn eentje tv te kijken. Voelt hij zich niet thuis in de groep en waarom bekommert zich niemand op hem? Ook D**n gaat rondt 23.00 uur in bed. Hij moet morgenochtend al vroeg op voor zijn nieuwe baan. Om 0.00 uur worden hij en Pino wakker gemaakt. De nieuwe leider moet gekozen worden. Iedereen wil wel graag leider worden van de groep, maar er kan er maar 1 gekozen worden. Wie het wordt, dat zien we morgen!

Wie wordt er gekozen tot de leider van de groep?  
Hoever gaan Han13, Pino en Malcolm in hun roddelpraktijken en zal het komen tot complotten?
Wat is er met Compuart aan de hand?
Hoe zal D**ns nieuwe baan bevallen als rekruut?
Zullen de ergenissen nog verder oplopen nu er nog steeds geen douche is?
Zal Han13 Tijgetje terug gaan pakken?
Ontwikkelt er zich een hechte vriendschap tussen D**n en Pino?

Je ziet het morgen in MoleBrother!

(Wil jij bepalen wie de nieuwe leider wordt in MoleBrother, pm me en geef je stem door 'wie jij denkt dat de nieuwe leider moet worden' Kandidaten mogen ook zelf stemmen (en ook op zichzelf))

Tijgetje heeft net voor Han13's neus Malcolm ten dans gevraagd.

« Laatst bewerkt op: 28-06-2003, 16:59:42 door Chriz »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 24-06-2003, 16:20:25 »
Oh ja, ook heel belangrijk. Alle andere forummers kunnen zich hier ook opgeven om 'buren' te worden van de MoleBrother. Een plaats is al vergeven aan de bosneger Robbieazerty.  ;D

Ik wil graag het blonde buurmeisje zijn ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #44 Gepost op: 24-06-2003, 17:37:36 »
Wow!!! Leuk is dit!

(Chriz, zeer bedankt voor mijn look ;D)

Is me echt op het lijf geschreven he, zo ijverig in het huishouden en iedere avond op tijd naar bed....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #45 Gepost op: 24-06-2003, 17:38:58 »
ben ik wel tante coor de buurvrouw die alles beter weet...  ;D

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #46 Gepost op: 24-06-2003, 17:43:24 »
ben ik wel tante coor de buurvrouw die alles beter weet...  ;D
Ehm, Chriz? Hebben bewoners ook nog inspraak over welke buren ze krijgen? ;D :P :P

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #47 Gepost op: 24-06-2003, 17:45:40 »
Ehm, Chriz? Hebben bewoners ook nog inspraak over welke buren ze krijgen? ;D :P :P

>:( >:( ga jij nou maar zielig in je eentje tv kijken!!!  ;D ;) :P

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #48 Gepost op: 24-06-2003, 17:50:41 »
>:( >:( ga jij nou maar zielig in je eentje tv kijken!!!  ;D ;) :P
Nou, fijn hoor. Dat doe ik liever dan te luisteren naar een bet-weterige-tante die ook nog solliciteert naar buurvrouwschap...  >:( :P ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #49 Gepost op: 24-06-2003, 17:52:39 »
Nou, fijn hoor. Dat doe ik liever dan te luisteren naar een bet-weterige-tante die ook nog solliciteert naar buurvrouwschap...  >:( :P ;D

ok bob............ ik verhuis wel. :'( :(

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #50 Gepost op: 24-06-2003, 17:55:28 »
ok bob............ ik verhuis wel. :'( :(
[soap][soap][soap][verzoenend]
Nou, zo bedoelde ik het natuurlijk ook weer niet. Niet huilen, je weet toch dat ik daar niet tegen kan?

[boer-met-kiespijn]Tuuuurlijk vind ik vind ik het leuk dat je naast ons komt wonen[/boer-met-kiespijn]
[/verzoenend][/soap][/soap][/soap]

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #51 Gepost op: 24-06-2003, 17:58:36 »
Oh ja, ook heel belangrijk. Alle andere forummers kunnen zich hier ook opgeven om 'buren' te worden van de MoleBrother.

En je zei dat je niks nodig had dus ik vind dat ik voorrang heb als Buur

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #52 Gepost op: 24-06-2003, 17:58:59 »
[soap][soap][soap][verzoenend]
Nou, zo bedoelde ik het natuurlijk ook weer niet. Niet huilen, je weet toch dat ik daar niet tegen kan?

[boer-met-kiespijn]Tuuuurlijk vind ik vind ik het leuk dat je naast ons komt wonen[/boer-met-kiespijn]
[/verzoenend][/soap][/soap][/soap]

[emotionelechantagemodus]weet je het echt zeker ?(pinkt nog een traantje weg)[/emotionelechantagemodus]

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #53 Gepost op: 24-06-2003, 18:18:05 »
[emotionelechantagemodus]weet je het echt zeker ?(pinkt nog een traantje weg)[/emotionelechantagemodus]
[zichzwaargechanteerdvoelend]
nouuuu...ok
[/zichzwaargechanteerdvoelend]

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #54 Gepost op: 24-06-2003, 18:25:54 »
[zichzwaargechanteerdvoelend]
nouuuu...ok
[/zichzwaargechanteerdvoelend]
keej dan, maar geen nood de buurvrouw moet zeker tot 20.00 uur overwerken..  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 24-06-2003, 20:33:01 »
ik wil buurvrouw worden ! steek mij maar in een huis met toffe anderen  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 24-06-2003, 21:07:53 »
En je zei dat je niks nodig had dus ik vind dat ik voorrang heb als Buur

Yeah right ;D ;)

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 25-06-2003, 09:27:40 »
Stemmen voor de leider kan niet meer, de bedroevende opkomst van 3 stemmers en 3 verschillende stemmen heeft ervoor gezorgd dat ik tussen die 3 de leider moet kiezen en ik heb al iemand in mijn hoofd.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #58 Gepost op: 25-06-2003, 09:40:09 »
Yeah right ;D ;)

Kijk maar bij de bekendste forummers daar staat het

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 25-06-2003, 09:42:31 »
maar dat wil niet zeggen dat jij voorrang hebt, dat zal ik lekker zelf uitmaken!! Maar je hebt ook wel weer gelijk, want ik dacht dat ik niemand zo nodig hebben (of zelf buren verzinnen) iig zal je een van de buren worden  ::)