Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 63735 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #120 Gepost op: 30-06-2003, 15:57:53 »
Gaaf joh! Echt! Blijf zo doorgaan, ik zit steeds weer te wachten op een volgende aflevering!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 30-06-2003, 19:39:26 »
joepie, er komen buren  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #122 Gepost op: 30-06-2003, 19:47:50 »
Een stukje uit de aflevering van morgen (speciaal voor jou):

Als laatste kwam de laatste dochter Alive * Kicking. Aak zit op een kostschool waar ze tot haar 18de op moet zitten, gelukkig werd ze bevrijd toen haar familie ging verhuizen. De naam Alive & Kicking is op een vreemde manier onstaan. Toen ze bij de burgelijke stand vroegen wat haar naam was, verstond Kolko: 'Is ze gezond?' (de vrouw achter de balie had nogal een spraakgebrek'). Kolko antwoordde: 'Ach ja, zeker weten. Ze is alive and kicking!'

Er komen nog 6 buren bij, behalve de eerder genoemde namen:

30 juni: dag 8 - 7 kandidaten
7 juli: dag 15- 6 kandidaten
14 juli (staat niet vast): dag 22- 5 kandidaten
21 juli (staat niet vast): dag 29- 4 kandidaten
25 juli: dag 33 (voorlopig laatste aflevering)
4 of 11 augustus: dag 36- 3 kandidaten
8 of 15 augustus: dag 40- 2 kandidaten
11 of 18 augustus: dag 43: finaledag

Phoef, ik kan nog al wat gaan schrijven (maar alleen zolang ik de tijd/zin vindt)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 30-06-2003, 20:25:46 »
Waar worden die namen dan genoemd? En ben ik ook buur? En wat voor buur? Ik ben wel aardig he!

;D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 1-07-2003, 13:04:56 »
ik mocht toch ook buurvrouw zijn   ;D
mag ik een gigantische bitch zijn?
lol
maar zoals annuh al zei: Je doet het geweldig Chriz, het is echt leuk om te lezen!

ps: heb je d**n verbrand of verdronken int zwembad?

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-07-2003, 13:42:56 »
De buren zijn al aangemaakt, dus wacht maar af. Ik weet zelf ook nog niet wat er gaat gebeuren, ik heb namelijk nog niet verder gespeeld na gisteren (alleen alvast de buren aangemaakt). D**n is vakkundig verzopen eeuh....met zijn koffertje uit het huis vertrokken. Volgende week in de live-uitzending zal hij een kort interview geven.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-07-2003, 13:54:31 »
Ik ben benieuwd....  ;D

*Floortje kan haast niet wachten*

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #127 Gepost op: 1-07-2003, 16:02:04 »
wrom worden dikke bosnegers altijd als eerste geexecuteerd :'(  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #128 Gepost op: 1-07-2003, 16:27:01 »
wrom worden dikke bosnegers altijd als eerste geexecuteerd :'(  ;D
Dan had je op hem moeten stemmen he, en dat heb je natuurlijk weer niet gedaan... (en dan moet tie Annemiek maar niet kietelen) ;D ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 1-07-2003, 17:59:36 »
Dag 9: Een nieuwe dag breekt aan en een nieuwe week. Het is dinsdag. Compuart en Intikker kunnen na gisteren, maar moeilijk slaperig worden en gaan pas rond drieën naar bed. Pino is om 4 uur alweer uit bed. Wat later is Annemieke ook alweer uit de veren. De twee dames eten wat en nemen een douche. Rond 7 uur is Malcolm ook uit de veren. Tijd om te rouwen is er weinig. Tegen 8-en vertrekken de werkers en blijft Pino alleen achter. Pino voelt zich erg sip, zodra het huis aan kant is, reserveert ze zich achter de tv om een paar echte jankfilms te gaan kijken. Daarna maakt ze een hapje klaar voor zichzelf. Er wordt gebeld. Eindelijk een nieuw gezicht! De nieuwe buurman Kolko komt zichzelf voorstellen. Om 3 uur komt Annemieke alweer thuis. Pino en Kolko hebben dan veel samen gekletst. Han13, Tijgetje en Intikker komen thuis. Han13 heeft de buik vol van haar baan en besluit om bij de krant te gaan werken als typograaf. Om half 5 vindt Kolko het wel weer leuk geweest. Het was voor Pino een leuke afleiding.  Han13 vindt het wel mooi geweest, de dagen dat Pino de leiding had. Ze praat als eerste met Intikker en stelt voor elke week een nieuwe leider te kiezen en Pino is nu een week geweest, dus is het tijd voor een nieuwe leider. Een van de regels van 'Mole Brother' is dat minimaal 3 mensen dan voor een 'Revolutie' moeten stemmen. Intikker vindt het plan van Han13 een goed idee, als ze maar nog iemand kan vinden. Zolang Pino de baas is, mag ze de inkopen blijven doen, als het 18 uur is, besluit ze dan ook vloerbedekking aan te leggen in de woonkamer. Overal in huis ligt nu in ieder geval vloerbedekking. Ook wordt er een boekenkast gekocht, zodat er aan de vaardigheden kan worden gewerkt. (Techniek en Kookkunst). Han13 vraagt aan Compuart of hij ook 'Revolutie' wil, maar Compuart weigert. Annemieke hoorde dat Han over de vacature in de 'journalistiek' en gretig haakt ze erop in. Ook zij besluit voor de nieuwe baan te gaan. Malcolm stemt wel in met Hans plan, maar alleen als hij de nieuwe leider mag worden, Han is bang dat zij volgende week eruit moet en wil toch een keer leider zijn, Malcolm kan dan die week erop. Malcolm stemt toe en Intikker, Han en Malcolm dienen de 'Revolutie' in. Zij mogen als 'Revolutie' ook de nieuwe leider kiezen en dat wordt Han13! Tijgetje wordt schijtziek van 'Everwood', terwijl Intikker en Malcolm het tv-programma geweldig vinden. Tijgetje besluit zich met een kookboek zich te gaan concentreren op haar vaardigheid 'Kookkunst'. Even later wordt over de intercom bekend gemaakt dat door een 'Revolutie' Han13 tot nieuwe leider is gekozen Compuart, e en Tijgetje reageren geschokt. Pino slaapt dan al. Hoe zal zij morgen reageren als ze hoort dat ze geen leider meer is? Annnemieke vreest voor haar positie in het huis. Ze neemt Compuart in vertrouwen en vertelt dat ze daarom gisteren zo vroeg naar bed is gegaan. Ze hoopt door tactisch te stemmen de volgende week er toch nog in te blijven. Compuart probeert haar gerust te stellen door te zeggen dat Pino en Han er veel slechter voor staan en dat hij desnoods op 1 van de 2 dames zal stemmen. Compuart geeft Annemieke een complimentje: 'Zo'n knappe meid als jij redt het vast wel, geloof me!' Annemieke reageert positief. Iedereen strompelt achter elkaar in bed in en op 12 uur gaan Tijgetje en Malcolm als laatsten ook slapen.

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 1-07-2003, 18:06:32 »
De MoleBrothersbewoners hebben nieuwe buren gekregen. Het is de familie Bora. Officieel hoofd van het gezin is Kolko. Hij is de grijze man met het zwarte jasje. Hij is jarenlang burgemeester geweest in een klein dorpje in Noord-Brabant. Nu na zijn pensioen is hij naar een rustigere buurt verhuist. Helaas voor Kolko heeft hij nogal een dominante vrouw, de eigenlijke baas van het gezin: Cora (met het groene outfit). Jarenlang dachten Kolko en zijn vrouw dat ze geen kinderen konden krijgen en daarom haalden ze uit donker Afrika een jongetje genaamd Robbie. Robbie at hun de oren van de kop en houdt van gemakkelijke kleding. Toen opeens op een dag was Cora zwanger en kreeg een dochter die ze Annuh noemde. (Annuh zien we hier van de achterkant). Annuh erfde het karakter van haar moeder en was erg dominant. Ze werd ook erg verwend door haar vader en kreeg  zelfs een eigen manege. Floortje was de tweede dochter van Kolko en Cora. Floortje (in het zwart) was als puber al onhandelbaar en veranderde langzaam maar zeker in een 'goth'. Toen kreeg de familie een zoon: LC! LC staat voor Luperdus Cornelis, LC was hoogbegaafd en heel erg slim. Zijn eenjarige jongere zusje @miesh (roze-wit pakje) kwam daarna. Ze is waarscijnlijk de oudste Britney Spearsfan die er is. Ze koopt zelfs haar outfits. Alles moet wijken voor haar idool. Als laatste kwam de laatste dochter Alive * Kicking. Aak zit op een kostschool waar ze tot haar 18de op moet zitten, gelukkig werd ze bevrijd toen haar familie ging verhuizen. De naam Alive & Kicking is op een vreemde manier onstaan. Toen ze bij de burgelijke stand vroegen wat haar naam was, verstond Kolko: 'Is ze gezond?' (de vrouw achter de balie had nogal een spraakgebrek'). Kolko antwoordde: 'Ach ja, zeker weten. Ze is alive and kicking!' Kolko, Cora (tante Coor in volksmond) hun 4 dochters en zoon en Robbie hopen een geweldige tijd te beleven tijdens 'Mole Brother' als 'buren van'. Wij hopen het ook.

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #131 Gepost op: 1-07-2003, 18:09:54 »
Ben ik diegene met de bril?

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 1-07-2003, 18:13:55 »
Die grijze met het burgemeesterpak is ex-burgemeester Kolko en die dikke bosneger in het hempie is Robbieazerty...even kijken....hmm...ja, dan ben jij dat andere mannetje, met het rode haar en het brilletje, Luperdus!

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #133 Gepost op: 1-07-2003, 18:20:54 »
Cool, Maar voor de mensen die nu een ander beeld van me krijgen ZO BEN IK NIET. Maar dat was wel duidelijk omdat er in het begin door Chriz is gezegd: "Alle personages en uitspraken enz zijn volledig fictief en zijn niet op het forum gebaseerd"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 1-07-2003, 18:31:39 »
* ligt helemaal in een scheur

LC is zo net Steve Urkel ;D ;D ;D ;D

WHAHAHHAHAHAHA

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-07-2003, 18:53:19 »
Nee, de meeste personen lijken er in het echt helemaal niet op (alleen Pino is in het echt wel een lekker wijf en Robbie is wel een echte bosneger en @miesh wel een echte Britney-die-hard-fan)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 1-07-2003, 19:01:01 »
Mag ik mijn voorkant ook een keertje zien? alsjeblieft?? :-*

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 1-07-2003, 19:03:22 »
eeuh...een ander keertje.  ;)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #138 Gepost op: 1-07-2003, 21:20:04 »
eeeej dr is weer een dikke bosneger bij! YEZZZ robbierobbierobbie  :-*  ;)  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #139 Gepost op: 1-07-2003, 22:00:53 »
alleen Pino is in het echt wel een lekker wijf

Hier heb ik eigenlijk geen reaktie op, maar toch leuk dat het er nu twee keer staat... 8)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation